کد خبر : 1813825 | 14 اسفند 1400 ساعت 19:06 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

لوچانو اسپالتی:

امیدوارم فردا شب مارادونا ما را دعا کند

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی مدعی شد آنها قصد دارند نام خود را در تاریخ فوتبال جاودانه سازند.

امیدوارم فردا شب مارادونا ما را دعا کند

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فردا شب در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا پذیرای میلان است و برنده این دیدار با صعود به صدر جدول شانس خود را برای قهرمانس افزایش خواهد داد. لوچانو اسپالتی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی ناپولی تاکید کرد تیمش از انگیزه بالایی برخوردار بوده و نسبت به گذشته بالغ‌تر شده است.

لوچانو اسپالتی در نشست خبری خود گفت: "در طول بازی خواهیم دید که چه تیمی در بهترین فرم قرار دارد، اما من فقط می توانم بگویم که ما در بهترین شرایط ممکن برای بازی هستیم. استفانو پیولی در چند سال گذشته تیم خوبی ساخته، اما هیچ کس نمی تواند انگیزه بیشتری از ناپولی داشته باشد. ما همه با هم و با حضور هوادارن در حال ساخت تیمی قوی بر اساس هویت ناپلی هستیم. 

1693950

امیدواریم مارادونا نیز حامی و دعاگوی ما باشد و شب فوق العاده ای برای ناپولی رقم بخورد. من مشکلی ندارم که بگویم اهداف تیم چیست. ما می‌خواهیم همه عناوین را به چالش بکشیم و این امکان را داریم که دوران حرفه ای، خود را جاودانه کنیم. من پیش از این و در هفته گذشته گفتم، ما یا فراموش شویم یا برای همیشه در خاطرات خواهیم ماند. 

برتری در بازی های رو در رو به عوامل زیادی بستگی دارد و ممکن است حریف بهتر از ما بازی کند، اما آنها انگیزه بیشتری از ناپولی ندارند. من اخیرا بلوغ بیشتری از تیمم دیده‌ام و بازیکنان، دیگر این واکنش استرس‌زا و حتی عصبی بعد از شکست‌ها را از خود نشان نمی دهند. آنها شرایط را در نظر گرفته و منتظر لحظه مناسب برای تغییر وضعیت هستند. بازیسازی میلان به آرامی از عقب و با ارسال یک توپ بلند، گاهی اوقات حتی توسط دروازه بان این تیم برای مهاجمان سریع صورت می گیرد و این روش کمی شبیه کاری است که ما با ویکتور اوسیمن انجام می دهیم."

دیدگاه‌ها