کد خبر : 1813842 | 14 اسفند 1400 ساعت 20:21 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

برنلی 0 - 4 چلسی؛ توفان تیم توخل در نیمه دوم

چلسی با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم با چهار گل برنلی را مغلوب کرد.

برنلی 0 - 4 چلسی؛ توفان تیم توخل در نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در نیمه اول عملکرد چندان خوبی در خانه برنلی نداشت، در 45 دقیقه دوم بسیار خوب ظاهر شده و در نهایت توانست با نتیجه پرگل 0-4 از سد حریف خود عبور کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 14 و روی ارسال زمینی سائول نیگز بود که فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما تیلور با جایگیری دقیق خود اجازه گلزنی به ریس جیمز را نداد.

لحظاتی بعد لنون روی یک و دو با رابرتس در مرکز محوطه جریمه چلسی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه او را تیاگو سیلوا در نزدیکی خط دروازه دور کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در اواسط نیمه اول و روی پاس اشتباه انگولو کانته بود که لنون توپ ربایی کرده و فرصت خوبی را برای گلزنی وستوود فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی با همان تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شد.

1696209

اما چلسی در نیمه دوم توفانی ظاهر شده و در همان دقیقه 47 به گل اول رسید. ریس جیمز در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و از زاویه ای بسته و با ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

1696207


‌سه دقیقه بعد چلسی به گل دوم دست یافت. روی ارسال خوب کریستین پولیسیچ از سمت راست بود که کای هاورتز در محوطه حاضر شده و با ضربه سر دقیق خود برتری چلسی را دو برابر کرد.
‌حملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 55 باز هم به گل رسید. ارسال زمینی ریس جیمز در دهانه دروازه با ضربه کای هاورتز همراه شد و این ستاره آلمانی گل سوم را نیز به ثمر رساند.

1696210


‌دقایقی بعد چلسی باز هم به گل دست یافت. روی ارسال سائول و اشتباه عجیب تارکوفسکی در دفع توپ بود که کریستین پولیسیچ در دهانه دروازه صاحب موقعیت شده و به راحتی دروازه را باز کرد.

در ادامه چلسی که از پیروزی خود اطمینان یافته بود به اداره جریان مسابقه پرداخته و در نهایت با همان چهار گل نیمه دوم، برابر برنلی به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها