کد خبر : 1813845 | 14 اسفند 1400 ساعت 20:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات اسب‌دوانی کشور در اهواز به پایان رسید

هفته هشتم و پایانی رقابت‌های اسب دوانی کشور در اهواز برگزار شد.

مسابقات اسب‌دوانی کشور در اهواز به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه" حسین برون رئیس هیات سوارکاری خوزستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد؛ هفته پایانی این رقابت ها امروز یکشنبه با حضور معاون استاندار خوزستان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات هفته هشتم در هفت کورس به انجام رسید، گفت: در کورس های اول  و دوم که در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد به ترتیب پارادایس، پنتاگون و پارمیدا هاشمی و در کورس دوم بارسیان، پازن سوسنگرد و اعماس وسن مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 رئیس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس های سوم تا ششم که در مسافت ۱۸۰۰ متر برگزار شدند، در کورس سوم پریا حسن نژاد،  بوراک بهروزی و پلنگ لرستان، در کورس چهارم باور سالار،  یزدانشاه غفوریان و پرنگ مجرب، در کورس پنجم نمرال شویرد، برنا رجبی و بیداد پارسه و در کورس ششم باتان نقدی، برایان محمودی و پادشاه زلس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در کورس هفتم که در مسافت ۲۷۰۰ متر برگزار شد، اران پارسیا،  بریو ای اس و یکتاز حسین آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

برون در پایان با مثبت بر شمردن سطح این دوره از رقابت ها و استقبال خوب شرکت کنندگان از مسابقات اهواز،  گفت: جا دارد از حمایت و توجه فدراسیون،  استانداری خوزستان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قدردانی کنم.  بی شک اکر این چنین حمایت هایی را نداشتیم نمی توانستیم مسابقاتی در چنین سطح و با چنین کیفیتی را برگزار کنیم.  امیدوارم مجددا بتوانیم این رقابت ها را در استان میزبانی کنیم. 

دیدگاه‌ها