کد خبر : 1813859 | 14 اسفند 1400 ساعت 21:56 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

هاورتز: زمستان سخت چلسی سپری شد

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد شرایط این تیم دوباره بهتر و مانند قبل شده است.

هاورتز: زمستان سخت چلسی سپری شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم چهار بار دروازه برنلی را باز کرد و در استادیوم تورف مور به یک برتری شیرین دست یافت. کای هاورتز که دو بار در این مسابقه موفق به گلزنی شد، تاکید کرد چلسی در روزهای اخیر به خوبی شخصیت تیمی را ثابت کرده است.

کای هاورتز گفت: "همیشه وقتی در گلزنی ناکام بمانید شرایط خیلی سخت می شود، اما این گل‌ها به بهبود اوضاع کمک می‌کنند. گاهی اوقات برای گلزنی باید کمی صبر کنید، اما من همیشه بیشتر و بیشتر می خواهم. ما خیلی خوشحالیم و این نتیجه برای ما بسیار خوب بود. ما ترکیب خود در نیمه دوم را کمی تغییر دادیم فکر می کنم این به ما کمک کرد. گل ریس جیمز درخشان بود و کمک زیادی به ما کرد و در کل ما بابت زدن این چهار گل خوشحالیم.

1696207

اعتماد به نفس کافی در تیم وجود دارد. فکر می‌کنم پس از باخت در فینال جام اتحادیه بازگشت کمی سخت بود، اما ما شخصیت فوق‌العاده‌ای را در جام حذفی نشان دادیم. شرایط در 6ماه اول سال به خصوص زمستان که بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم سخت بود. اما ما دوباره در حال طی کردن یک روند خوب هستیم و می‌خواهیم این شرایط را ادامه دهیم.

درخشش ریس جیمز؟ او یک بازیکن خاص و بسیار مهم برای چلسی محسوب می شود. اگرچه او مدافع کناری است، اما در امر گلزنی نیز موفق بوده و یک شخصیت بزرگ و بازیکنی بسیار خوب است."

دیدگاه‌ها