کد خبر : 1813872 | 15 اسفند 1400 ساعت 01:31 | 13.4K بازدید | 26 دیدگاه

شاگردان کارلتو با کامبک به استقبال PSG می‌روند؛

رئال‌ 4-1 سوسیداد؛ نمایش قدرت پیش از تقابل بزرگ

رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-1 رئال سوسیداد را شکست بدهد.

رئال‌ 4-1 سوسیداد؛ نمایش قدرت پیش از تقابل بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از شکست یک بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو برد در لالیگا کسب کرد و امشب از ساعت 23:30 در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود. شاگردان آنچلوتی چهار روز دیگر باید دیدار برگشت مقابل پاریس را برگزار کنند و امشب به دنبال پیروزی مقابل حریف رتبه سومی در خانه بودند.

رئال با 57 امتیاز و رتبه نخست وارد هفته بیست و هفتم لالیگا شد و رئال سوسیداد با 47 امتیاز در مکان سوم قرار داشت. میزبان به دنبال پیروزی برای بیشتر کردن فاصله اش با سویای رده دومی بود و میهمان در تلاش بود تا دست پر از میدان سخت برنابئو خارج شود تا فاصله اش با تیم های بالاتر بیش از این نشود.

بازی در شرایطی شروع شد که هر دو تیم در دقایق نخست در تلاش بودند تا یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دهند. رئال در ده دقیقه نخست چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد اما مهمترین اتفاق در این دقایق، ضربه پنالتی دقیقه 8 برای سوسیداد بود که روی خطای کارواخال اعلام شد و میکل اویارسابال در دقیقه 10 آن را با وجود تشخیص درست کورتوا به گل تبدیل کرد.

1696288

بعد از گل سوسیداد، رئال تا دقیقه سی توفیقی در ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم برای رسیدن به گل تساوی نداشت. طی این بیست دقیقه تیم میهمان با پرس سنگین اجازه خلق موقعیت آنچنانی به رئال را نداد. یک ارسال زمینی از سمت راست در دقیقه 35 می رفت رئال را به گل برساند اما مهاجمان این تیم موفق نشدند تاثیر موفقی روی این ارسال خطرناک داشته باشند.

دو شلیک دیدنی در پنج دقیقه پایانی همه چیز را تغییر داد و رئال به عنوان تیم برنده راهی رختکن شد. مودریچ پشت محوطه جریمه توپ را به کاماوینگا رساند و این بازیکن با یک شلیک پای چپ غیر قابل مهار دروازه را هدف گرفت؛ پرواز دروازه بان سوسیداد برای مهار این ضربه موفقیت آمیز نبود و توپ به زیبایی در گوشه سمت راست دروازه آرام گرفت. 

1696290

این گل در دقیقه 40 به ثمر رسید و سه دقیقه بعد لوکا مودریچ روی پاس کریم بنزما و دوباره با پای چپ دروازه را از پشت محوطه جریمه هدف گرفت و این بار توپ مثل شوت کاماوینگا اما در سمت راست دروازه آرام گرفت تا گل دوم میزبان هم به زیبایی گل اول به ثمر برسد و شاگردان کارلتو برنده راهی رختکن شوند.

1696289

نیمه دوم با برتری رئال آغاز شد و این تیم روی شوت زمینی بنزما می رفت به گل سوم در دقیقه 53 برسد اما دروازه بان سوسیداد با واکنش به موقع توپ را راهی کرنر کرد. رمیرو در دقیقه 60 یکبار دیگر با عکس العملی مناسب راه توپ بنزما را بست تا اختلاف همچنان حداقل باشد. سومین تلاش کریم در نیمه دوم جواب داد و این بازیکن با یک شوت روی پا در دقیقه 69 دروازه را باز کرد داور اما در این صحنه آفساید را به کمک VAR اعلام کرد تا گل بنزما مردود شود.

دقایقی بعد از اینکه VAR یک گل از رئال گرفت، خطای بازیکن حریف روی وینیسیوس به کمک این فناوری، پنالتی تشخیص داده شد تا کریم بنزما بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کند؛ ستاره فرانسوی رئال در باز کردن دروازه موفق بود و  گل سوم رئال در دقیقه 75 به نام او ثبت شد؛ این بیستمین گل کریم در فصل جاری بود. سه دقیقه بعد گل چهارم روی یک کار تیمی برای رئال به ثمر رسید. پاس زیبای کاسمیرو از زمین خودی به کارواخال رسید و این بازیکن با یک پاس رو به بیرون توپ را به آسنسیو رساند تا این بازیکن با بغل پایی دقیق اختلاف را به سه گل برساند.

گل آسنسیو، آخرین گل بازی بود و رئال با برتری چهار بر یک، کامبکی مقتدرانه را در خانه رقم زد تا با سه برد و روحیه ای بالا به استقبال بازی حساس روز چهارشنبه با پاری‌سن ژرمن برود. شاگردان آنچلوتی با این پیروزی 63 امتیازی شده و فاصله خود با سویای رده دومی را به 8 امتیاز رساندند.

دیدگاه‌ها