کد خبر : 1813881 | 15 اسفند 1400 ساعت 09:12 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک و جدولی متفاوت با سالهای قبل

مس و ملوان ؛ رقابت و رکوردشکنی برای صعود

مس کرمان 6 امتیاز از ملوان عقب است اما هم چنان سایه به سایه این تیم حرکت می کند و اصلا دوست ندارد این فاصله بیشتر شود.

مس و ملوان ؛ رقابت و رکوردشکنی برای صعود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرزاد حسین خانی اگر چه با تیم سوم جدول فاصله 4 امتیازی ایجاد کردند و به نوعی برای تثبت جایگاه خود را در رده دوم جدول در حاشیه امنیت قرار دادند، اما به هیچ وجه مایل نیستند فاصله اشان با ملوان بیشتر شود. کرمانی ها حتی امیدوارند در بازی های آتی این فاصله کمتر شود و روزی صدر جدول را از آن خود کنند.

 

1696308

 

در روزی که ملوان در خانه قشقایی با یک گل پیروز شد مس در کرمان و در برابر سایپا نمایش خوبی داشت و هر نیمه یک گل به این تیم زد و در نهایت پیروزی خود را با دو گل جشن گرفت. این پیروزی در حالی رقم خورد که سایپا در دور برگشت بازی ها با اضافه کردن چند بازیکن به ترکیب به تیم بهتری تبدیل شده است و انگیزه داشت در کرمان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را متوقف کند.

دوئل مس کرمان و ملوان برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ یک دیدنی است. شرایط ملوان برای قهرمانی در این فصل از بازی ها مناسب تر است چرا که 6 امتیاز فاصله ایجاد کرده است اما از آنجایی که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد مس کرمان می خواهد تا هفته پایانی به این دوئل ادامه دهد و از این شانس تا روزی که روزنه ای برای امید وجود دارد، استفاده کند.

 

1696309

 

صرف نظر از این موضوع فرزاد حسین خانی و مس کرمان از اشتباه فصل گذشته درس گرفتند. در جایی که مس فاصله زیادی با تیم های دوم و سوم داشت اما این فاصله در نهایت از بین رفت و مس کرمان از صعود به لیگ برتر باز ماند. به طور حتم مس کرمان با توجه به هفته های متمادی که به پایان بازی ها باقی مانده است از هم اکنون کار را تمام شده نمی داند و می خواهد به این روند خوب ادامه دهد. آنها روزی جشن صعود به لیگ برتر می گیرند که کار تمام شده باشد و این بهترین کار ممکن است.

دیدگاه‌ها