کد خبر : 1813885 | 15 اسفند 1400 ساعت 09:19 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

مساوی بدرد نخور ویسی و مهابادی

استقلال خوزستان و خیبر؛ هر هفته دورتر از لیگ برتر

در یکی از بازی های مهم هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دو تیم استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

استقلال خوزستان و خیبر؛ هر هفته دورتر از لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، این مساوی برای هر دو تیم بدرد نخور بود. به خصوص برای تیم خیبر خرم آباد که پیش از این بازی در رتبه سوم جدول قرار داشت. این تیم برای حفظ فاصله اش با ملوان و مس کرمان باید برنده از میدان خارج می شد اما در نهایت به نتیجه مساوی تن داد تا به رده چهارم جدول سقوط کند. از سویی فاصله اش با تیم ملوان و مس بیشتر شد چون این دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر، در برابر حریفان خود پیروز شدند.

خیبر خرم آباد که پیش از این بازی با 32 گل زده دارای بهترین خط حمله بود نتوانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا این نتیجه فاصله خیبر را با تیم دوم جدول 6 امتیاز و تیم اول جدول 12 امتیاز کند. اگر چه 14 هفته به پایان بازی ها باقی مانده اما در دور برگشت جبران این اختلاف کار آسانی نیست به خصوص که تیم های ملوان و مس سعی خواهند کرد از موقعیتی که به دست آورده اند با چنگ و دندان محافظت کنند. در مورد استقلال خوزستان هم باید گفت بعد از رفتن سهراب بختیاری زاده و آمدن داوود مهابادی روند خوبی را طی نکرده است و اکنون تیم هشتم جدول به حساب می آید و به نظر می رسد زودتر از فصل گذشته شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده است. این تیم فصل گذشته دست کم تا هفته های پایانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود.

عبدالله ویسی آخرین بار با شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرد. در فصلی که محمد محبی وینگ بک فعلی تیم سانتاکلارا برای این تیم بازی می کرد اما به نظر می رسد در خیبر هنوز راه صعود به لیگ برتر را طی نکرده است. آن هم در شرایطی که در این تیم همه ابزارهای لازم برای صعود به لیگ برتر وجود دارد. یک تیم خوب و پر مهره و با امکانات. در ادامه مسیر تنها بردهای متوالی به خصوص در خانه حریفان است که می تواند شرایط این تیم را تغییر دهد و احتمالا باعث صعود این تیم شود. تاکتیک پیروزی در خانه و مساوی در خانه حریف به کار این تیم نخواهد آمد چرا که 12 امتیاز از صدرنشین و 6 امتیاز از تیم دوم عقب است.

دیدگاه‌ها