کد خبر : 1813906 | 15 اسفند 1400 ساعت 10:25 | 44.1K بازدید | 4 دیدگاه

تعویض طلایی زارع برای برد ملوان

بازیکن آکادمی با ژست رونالدو اخراج شد!

ملوان روز گذشته و در هفته بیستم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور یک پیروزی ارزشمند در برابر قشقایی شیراز در استادیوم حافظیه به دست آورد.

بازیکن آکادمی با ژست رونالدو اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که پیش بینی می شد بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد. زمانی که داور چهارم در حال اعلام وقت اضافه بازی بود بازی با نتیجه مساوی بدون گل ادامه داشت و همه خود را آماده می کردند که این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد. اما یک بازیکن ذخیره ورق را برگرداند.

ارسلان تفضلی بازیکن آکادمی باشگاه که به واسطه ارایه بازی های خوب برای تیم های پایه باشگاه ملوان به اردوی تیم اصلی راه پیدا کرده بود در دقیقه 80 وارد بازی شد. تکاپوی او برای اینکه در دقایق کوتاه حضور در میدان یک کاری برای تیم ملوان انجام دهد دیدنی بود و گویی با این باور که یک کار بزرگ برای تیم ملوان انجام خواهد داد وارد میدان شد ه بود و همین اتفاق هم رخ داد. او در ثانیه های پایانی بازی برای ملوان گل زد. این گل یعنی 3 امتیاز و این یعنی حفظ فاصله 6 امتیازی با مس کرمان. اما همه اتفاقات در ثانیه های پایانی بازی برای ارسلان تفضلی خوش یمن نبود. او به خاطر در آورن پیراهن از داور کارت زرد گرفت و پیش از اینکه داور در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد کارت زرد دوم را هم گرفت و در مسابقه ای که چهره برتر میدان بود، اخراج شد.

 

1696341

 

این گل و این اخراج برای بازیکن ملوان در همان دقایق کوتاه درس های زیادی داشت. او سه امتیاز ارزشمند و حیاتی برای ملوان به ارمغان آورد اما تیم را از حضورش در بازی بعدی محروم کرد! احساسی شدن در آن دقایق را باید به حساب جوانی اش نوشت، بدون شک در بازی های بعدی و در فرصت کوتاهی که شانس حضور در میدان را پیدا خواهد کرد باز هم به دنبال گلزنی خواهد بود اما بدون اینکه از سوی داور بازی اخراج شود.

 

1696340

دیدگاه‌ها