کد خبر : 1813936 | 15 اسفند 1400 ساعت 13:50 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

نیمکت‌نشینی نریمان‌جهان و حضور فیکس واسعی؛

اولین یازده تراکتور با سرمربیگری ساغلام

سرمربی ترک‌تبار و تازه‌وارد تراکتور، برای نخستین‌بار در لیگ بیست و یکم تیمش را چینش کرد.

اولین یازده تراکتور با سرمربیگری ساغلام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی دراماتیک خانگی مقابل سپاهان در روزی‌که ارطغرول ساغلام سرمربی جدید تراکتور از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه بود و محمد نصرتی دستیار وی از کنار زمین مسئولیت هدایت تراکتور را برعهده داشت، این سرمربی ترکیه‌ای امروز برای نخستین‌بار وظیفه هدایت تیمش را عهده‌دار است و باید در مقابل شهرخودرو خراسان بازیکنان تراکتور را هدایت کند.

ساغلام برای چینش ترکیب اولیه، به سراغ تغییرات پرشمار نسبت به دیدار با سپاهان رفته و چند تغییر مهم در ترکیب تراکتور به چشم می‌خورد.

سعید واسعی و عبدالله ناصری به ترکیب تراکتور اضافه شده و جانشین سامان نریمان‌جهان و شاهین ثاقبی شده‌اند تا تراکتور با شمایلی متفاوت نسبت به هفته گذشته به میدان بیاید و این‌گونه نخستین ترکیب رسمی تراکتور با نظر سرمربی ترکیه‌ای خود در لیگ بیست و یکم چینش شود.

شاهین ثاقبی، محمد مسلمی‌پور، رضا دهقانی و عبدالله حسینی چهار غایب مهم امروز تراکتور هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در مسابقه با شهر خودرو نیستند.

 

ترکیب اولیه تراکتور مقابل شهرخودرو:

محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، اکبر ایمانی، علی دشتی، سعید واسعی، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

دیدگاه‌ها