کد خبر : 1813937 | 15 اسفند 1400 ساعت 13:51 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

نفرات منتخب سیدعباسی در غیاب 4 مهره کلیدی؛

ترکیب شهرخودرو با هفت تغییر مقابل تراکتور

عنابی‌پوشان مشهدی امروز در خانه پذیرای تراکتور هستند و بعد از دو شکست مقابل هوادار و ذوب‌آهن، سیدعباسی تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کرده است.

ترکیب شهرخودرو با هفت تغییر مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، قعرنشین لیگ بیست و یکم بعد از پیروزی روحیه‌بخش مقابل نفت مسجدسلیمان، در دو بازی اخیر خود نتوانسته علی‌رغم نمایش خوب به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و شاگردان سیدعباسی از دیدار مقابل هوادار و ذوب‌آهن بدون کسب امتیاز از میدان مسابقه خارج شده‌اند.

آن‌ها امروز در دوئلی 6 امتیازی در خانه به دنبال کسب پیروزی هستند و باید به مصاف تراکتور تبریز با حضور سرمربی جدیدش ارطغرول ساغلام بروند.

داوود سیدعباسی برای چینش ترکیب امروز، محدودیت‌هایی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مصدومیت میلاد فراهانی، احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه و محمدرضا فلاحیان 4 مهره‌ی کلیدی شهرخودرو اشاره کرد که باعث شده تا تغییر و تحولات گسترده‌ای در ترکیب تیم مشهدی ایجاد شود.

به جز فراهانی، ربیع‌خواه، فلاحیان و حسینی، ابوالفضل عکاشه، مسعود زائرکاظمینی و رضا کرملاچعب بازیکنانی هستند که نسبت به مسابقه‌ی قبلی مقابل ذوب‌آهن از ترکیب شهرخودرو خارج شده‌اند.

مهم‌ترین تغییر در ترکیب شهرخودرو به واسطه مصدومیت میلاد فراهانی، در خط دروازه رخ داده و یوسف بهزادی خرید زمستانی عنابی‌پوشان برای نخستین‌بار در ترکیب تیمش جای گرفته است.

 

یازده بازیکن شهر خودرو مقابل تراکتور:

یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، حسین حیدری، محمدابراهیم رضازاده، مرتضی حسین‌زاده، علی طاهران، محمدرضا رئوفی‌منش، فردین رابط، امیرحسین نعمتی، مهدی شریفی و رحمان جعفری

دیدگاه‌ها