کد خبر : 1813992 | 15 اسفند 1400 ساعت 18:01 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شهرخودرو به سیم آخر زد؛

سیدعباسی: ما فقط گوشه رینگ کتک می‌خوریم!

سرمربی شهرخودرو بعد از تساوی خانگی مقابل تراکتور به سیم آخر زد و از زمین و زمان انتقاد کرد.

سیدعباسی: ما فقط گوشه رینگ کتک می‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودرو مقابل میهمان خود تراکتور در هفته بیست و یکم به تساوی بدون گل دست یافت. داود سیدعباسی، سرمربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از این بازی گفت: تراکتور بازیکنان بسیار خوبی دارد و پیش بینی یک بازی سخت را می کردیم. تراکتور با همین تیم طی سال های قبل یک مدعی بود. این تیم را به دردسر انداختیم و هر دو تیم می توانستند به برد دست پیدا کنند. با توجه به اینکه اول کار یک پنالتی را گل نخوردیم، نتیجه مساوی برای ما نتیجه بدی نبود. البته با توجه به شرایط مان در جدول به دنبال سه امتیاز بودیم. بازی در کل خیلی جاندار بود و اگر گل داشت، زیباتر هم می شد.

داور نیستم ولی سی سال فوتبال بازی کردم
او در پاسخ به سوالی در مورد داوری بازی ادامه داد: تیم ما در فوتبال ایران طرد شده است. در فدراسیون و سازمان لیگ ما طرد شده ایم. تصمیماتی که برای ما گرفته می شود که برای تیم های دیگر گرفته نمی شود. آخر بازی بازیکن ما کارت زرد گرفت ولی در نیمه اول همین صحنه و ساده تر را به بازیکن تراکتور کارت نداد. توجیهی که برای ما آوردند این بود که حمله خطرناک نبود. در بازی با هوادار بازیکن این تیم نباید در دقیقه 28 اخراج می شد؟ من هیچ گاه داور نبودم ولی سی سال فوتبال بازی کردم. مقابل پرسپولیس مگر بازیکن ما کمتر از 6دقیقه کارت نگرفت و اخراج شد؟ بیژن مقابل فولاد در عرض 13 دقیقه دو کارت گرفت و اخراج شد و درست بود و اعتراضی نکردیم. آقای ناظمی مگر در عرض چند دقیقه من را اخراج نکرد؟ مدیریتی در کارت دادن شد؟ برای چه مال ما را مدیریت می کنند؟ داور دقیقه 44 برای اینکه کارت ندهد بعد از خطا سوت پایان زد. از همه کارشناسان بپرسید که این صحنه کارت نداشت؟ شرایط ما الان طوری نیست که گل آفساید بخوریم.

همه تیم ما را یادشان رفته است
سرمربی شهرخودرو که هر چه از زمان نشست می گذشت، لحن صحبت هایش عصبی تر می شد با اشاره به شرایط سخت تیمش گفت: ما اگر طرفدارانمان را داشتیم و این اختلافات نبود چنین اتفاقاتی را شاهد نبودیم. در شهرهای دیگر بازی می کنیم و می بینیم که همه پشت تیم شان هستند. این جا ولی هیچ کس کوتاه نمی آید و فقط تیم ضربه می خورد. همه یادشان رفته که شهرخودرویی بوده که آسیا رفته است. با ما هم مثل تیم های دیگر رفتار کنید. چیز دیگری نمی خواهیم. همه ایرادات فنی گردن ماست و توجیهی برای نتایج نداریم.

بی نهایت عصبی و ناراحت هستم
سید عباسی در خصوص فعالیت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی تاکید کرد: یکسری اتفاقات غیرقابل پیش بینی پدر ما را در می آورد. انتقالات غیرقابل پیش بینی هم داشتیم. فکر نمی کردیم چند بازیکن از جمع ما جدا شوند ولی با توجه به بندهایی که در قراردادشان بود این اتفاق افتاد. یکی دو تا بازیکن مان مصدوم شدند و دو بازیکن خارجی را هم نتوانستیم استفاده کنیم. با توجه به بضاعت مان تلاش زیادی می کنیم ولی فوت آخر در کوزه گری خیلی مهم است. شاید باید بیشتر کار کنیم و حتی برای شرایط غیرقابل پیش بینی بازیکنان را آماده کنیم. بی نهایت عصبی و ناراحت هستم. سعی می کنیم که نقاط ضعف مان را پوشش دهیم.

ما فقط گوشه رینگ کتک می خوریم
پاسخ سرمربی شهرخودرو به این سوال که آیا نیمکت تیمش را نباید بیش از کنترل می کرد تا هیجانات روی عملکرد بازیکنانش تاثیر نگذارد گفت: همه اشکالات از ماست درست هم هست. ما برای همه شرایط بازیکنان را باید آماده کنیم. باید هیجانات و اشتباهات بازیکنان را کنترل کنیم. شرایط غیرقابل پیش بینی را باید کنترل کنیم. ضربه زدن و ضربه نخوردن را باید کنترل کنیم. عدم یارگیری و رفتن بازیکنان را هم باید کنترل کنیم. من سعی کردم امروز نیمکت مان را کنترل کنم ولی مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. به نظر من اتفاقات فعلی از روی انصاف نیست. همه نگرش ها به تیم ما منفی است. همه می گویند از داوری ضربه خوردیم و اگر به تیمی بگویی اشتباهات را جمع کن هر کدام دو دی‌وی‌دی دو ساعته حاضر می کنند. بروید ببینید کدام اشتباه مقابل شهرخودرو بود؟ ما راضی نیستیم داور برای ما اشتباه کند، ما خواستار عدالت هستیم. یعنی واقعا با این همه منابع و ثروت برای ورزشی که این همه هوادار دارد نمی توانیم یک VAR بیاوریم. این اتفاقات فقط برای تیم های ضعیف تر است وگرنه چه تیمی آسیب دیده است؟ ما فقط گوشه رینگ کتک می خوریم.

دیدگاه‌ها