کد خبر : 1813993 | 15 اسفند 1400 ساعت 18:02 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهید مسائل را طور دیگری جلوه بدهید

واکنش عنایتی؛ من را به خنده نیندازید!

سرمربی تیم هوادار بعد از برد بزرگ تیمش ‌‌مقابل آلومینیوم اراک با تمجید از عملکرد شاگردانش، ابراز امیدواری کرد طی هفته‌‎های باقی‌مانده این روند را به بهترین شکل دنبال کنند.

واکنش عنایتی؛ من را به خنده نیندازید!

به گزارش "ورزش سه" رضا عنایتی بعد از برتری تیمش مقابل آلومینیوم در اراک گفت: تیم ما امروز از هر لحاظ شایسته برد بود. بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیدند و امیدوارم این شرایط را تا پایان فصل حفظ کنند. خسته نباشید به رسول خطیبی و تیمش و انشاالله که در ادامه مسیر موفق باشند. یکی از دوستان خوب من سرمربی این تیم است؛ این تیم دوست داشتنی است و امیدوارم در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیمم را ستایش می کنم. وقتی می بینید تیمی برای یک هدفی با تمام وجود می جنگدد، به عنوان مسئول فنی خوشحالم. فوتبال خوبی بازی کردند و از یک بازی سخت موفق به کسب نتیجه شدند. خسته نباشید به هر دو تیم و امیدوارم با همین جدیت و انگیزه تا پایان لیگ پیش برویم. یک مقدار بحث کارت های عجولانه داور ما را اذیت کرد. فکر کنم 4-3 بازیکن ما با این کارت ها محروم شدند. 4-3 بازیکن ما همچنان دچار مصدومیت هستند و این در بازی بعدی ما می تواند شرایط را سخت کند اما مطمئنا بازیکنان جایگزین قادر خواهند بود به ما کمک کنند و از این شرایط سخت سربلند خارج شویم.

سرمربی هوادار درباره وقت کشی شاگردانش گفت: این خنده دارترین موضوعی است که از شما می شنوم. سه نفر روی دروازه بان ما افتاده بودند. دو بار با لگد به دروازه بان ما زدند و چه انتظاری دارید. در هر دو صحنه به این شکل بوده است. احتمالا شما خبرنگار اراک هستید و شاید به دنبال حمایت از تیم خود هستید. این حرف ها توجیهی است و می خواهید مسائل را جور دیگری جلوه دهید. ما به هیچ عنوان دنبال وقت کشی نیستیم و هر چقدر که عرضه داشته باشیم به دنبال نمایش توان خود هستیم. خیلی از بازی ها را با وقت کشی حریفان از دست دادیم اما هیچ وقت اینطور نگفتیم. یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید و دروازه بان ما علیرغم مصدومیت دو بار افتاد که من هم به او تذکر دادم اما وقتی مصدومیت است چیکار می توانست کند.

عنایتی درباره آنالیز حریف و نتیجه گیری مقابل آلومینیوم گفت: با توجه به فاصله کم بازی ها کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم. با فیلم و آنالیز به دنبال ارتباطی انتقال آن به بازیکنان هستیم. ما در تمامی بازی ها بر اساس اصول بازی حریف برنامه ریزی می کنیم. ما در این بازی دو مهاجم خودمان را تعویض کردیم چرا که پرس سنگینی داشتیم. در خط میانی هم همینطور بود و ما حداقل موقعیت را به حریف دادیم.

مهاجم اسبق استقلال درباره خصوصی سازی این باشگاه و واگذاری سهام گفت: بحث خصوصی سازی اینبار یک مقدار جدی تر دنبال شده است. همیشه یادم می آید که در تمامی دولت ها این قول را داده بودند اما سرانجامی نداشت. اما اینبار به نظرم جدی تر دنبال شده است. امیدوارم اما این اتفاق برای تمامی تیم ها بیفتد. الان در شرایطی یکسان با دیگر تیم ها مبارزه نمی کنیم. من فوتبال را به مبارزه تشبیه می کنم؛ ما شرایط مساوی با دیگر تیم ها نداریم. بعضی تیم ها حتی زمین بازی و تمرین هم ندارند. امیدوارم با الزامات ای اف سی همه خصوصی شوند. امیدوارم کسانی که هزینه می کنند برای فوتبال بدانند که در آمد هم خواهند داشت. تکلیف هوادار و اسپانسر مشخص شود. فوتبال یک صنعت پولساز در دنیاست و چرا نباید از این پتانسیل استفاده کنیم. به جرات می توانم بگویم جزو 5-4 کشوری هستیم که فوتبال مان تماشاگر زیادی داریم و امیدوارم از این پتانسیل سود ببریم.

عنایتی در واکنش به نحوه تاکتیک تیمش بر پایه پرس و دوندگی اینطور توضیح داد: ما 30 بازیکن داریم که هر لحظه جایگزین مناسبی داریم. ما دوره بدنسازی خوبی را دنبال کرده ایم. ما می دانستیم که لیگ فشرده ای را در پیش خواهیم داشت. ما اصلا به بازیکنان فیکس و ذخیره نداریم و جابه‌جایی زیادی داشته ایم و همه بازیکنان در یک سطح هستیم. امیدوارم در ادامه و 9 هفته باقی‌مانده تیم ما در یک شرایط بدنی خوب کار را دنبال کند.

دیدگاه‌ها