کد خبر : 1813997 | 15 اسفند 1400 ساعت 18:26 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

من درد‌هایم را فریاد نمی‌زنم

ربیعی: متاسفم اما چیزی نمی‌گویم!

سرمربی مس رفسنجان به‌صورت مفصل در مورد دیدار با نفت و حواشی آن صحبت کرد.

ربیعی: متاسفم اما چیزی نمی‌گویم!

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی بعد از تساوی تیمش در دیدار با نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری به خبرنگار ما گفت: در ابتدا ولادت سید الشهدا آقا امام حسین (ع) را تبریک و تهنیت عرض می کنم. در رابطه با بازی در ابتدا به تیم نفت مسجد سلیمان و همکار و دوست خوبم یعنی آقای فکری خسته نباشید می گویم و از صمیم قلب یک خداقوت جانانه به همکارانم می گویم.

چرا باید از نتیجه خوشجال باشم؟
ارزش این مساوی برای من بیشتر از برد بود. تیمی که ۹۳ دقیقه ۱۰ نفره بازی و آن را اداره می‌کند و خیلی کم به حریف موقعیت می دهد و موقعیت هم ایجاد می‌کند شایسته تحسین و تقدیر است. شده که بازی را بردیم ولی به عملکرد بچه ها نقد هم داشتم، باید واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم بچه ها امروز زحمت کشیدند و به معنای واقعی دویدند و جای خالی آن یک نفر را پر کردند؛ در روزی که اگر بازی ۱۱ نفره ادامه داشت می توانستیم پیروز باشیم، با نتیجه کاری ندارم، ارزش و عملکرد و رشادت این بچه ها و تلاش بسیار بی وقفه آن ها برای اینکه به هدفشان برسند برای من به عنوان مربی قابل تقدیر است و به آنها خسته نباشید می گویم؛ امیدوارم این روحی که در تیم هست در ادامه لیگ و جام حذفی ادامه‌دار باشد.

خوش برگشتی اسلامی‌خواه 
یک نکته دیگر هم که جای خوشحالی دارد این است که آقای قائم اسلامی خواه چند دقیقه بازی کرد، بسیار این بچه را دوست دارم. این بازیکن از سن ۲۰ سالگی شاگرد خودم بوده و خدا را شکر که بعد از مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی که سال گذشته در بازی با ماشین سازی رخ داد امروز خیلی خوشحال شدم که قائم توانست به خوبی بازی کند و انشالله در آینده شاهد درخشش این بازیکن جوان باشم.

فقط می‌گویم متاسفم
تشکر ویژه از فراز امامعلی می‌کنم که در دقیقه ۹۱ او را به زمین فرستادم ولی آنقدر با شور و اشتیاق به زمین رفت که خیلی حس خوبی بود و همین طور از حسین پور امینی، هومن ربیع زاده، محمدرضا سلیمانی و سایر بچه ها که بازی کردند ممنونم که با صبوری به تیم کمک می‌کنند و این اتفاق خیلی خوبی است؛ باید این موضوع را اینجا می‌گفتم تا بقیه متوجه شوند. اکثر آقایانی که اینجا هستند دلیل ناراحتی من را می‌دانند. فقط می توانم بگویم متاسفم هستم و چیز دیگری نمی گویم زیرا زمانی که داشتم به کنفرانس خبری می‌آمدم دیدم که مصلحت نیست صحبت کنم و باز هم می‌گویم متاسفم.

آن توپ منشا را نباید خطا می‌گرفتند
سرمربی مس در مورد قضاوت داور عنوان کرد: آقای مومنی داور خیلی خوبی است و سال‌هاست سوت می زند و برای خود من بارها در لیگ برتر و لیگ یک سوت زده ولی به نظر من امروز خیلی کارت داد. تیم مسجد سلیمان از دقایق ابتدایی تا آخر رو به ضد حملات آورده بود و داور مدام خطا می گرفت؛ اگر بخواهم فنی حرف بزنم باید لایه های دفاعی حریف را باز می کردیم و این برای یک تیم 10 نفره کار سختی است چون بلافاصله ضد حمله می خورد مثل دقیقه ۹۳ که داشتیم ضد حمله می خوردیم. باید ریتم بازی را به یک سمت دیگر می بردیم‌. 
چیزی که من به آقای مومنی اعتراض کردم یک ضربه ارسالی بود که منشا وسط محوطه جریمه بلند شد که سوت زد و خطا گرفت و توپ هم در پشت ۱۸ قدم جلوی پای بازیکن ما افتاد؛ ما باید از این فرصت های محدود استفاده کنیم. به هر حال به داوری خسته نباشید می‌گویم. داور یک‌جا به فرشاد محمدی مهر کارت زرد داد و عین همان صحنه را بازیکن نفت مسجدسلیمان انجام داد و کسی کارت نگرفت.

دردهایم را فریاد نمی‌زنم 
زمین هم کیفیت خوبی نداشت. من درد هایم را فریاد نمی زنم مس رفسنجان نشان داده در ۲۱ هفته می تواند کار هایی کند و من آماده این چالش بودم و با آن مبارزه می کنم. الان خیلی ناراحت هستم و حرف نمی‌زنم و فقط می گویم متاسف هستم.
این یک امتیاز بیش از سه امتیاز بود 
ربیعی در مورد بازی های پیش رو عنوان کرد: ما در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نداریم چون سطح انگیزش تیم ها با هم متفاوت است. نفت مسجدسلیمان الان در معرض سقوط است و به هر حال با تمام وجود تا روز آخر سعی می‌کنند امتیاز جمع کنند. تمام بازی ها سخت است. سال گذشته از هفته بیست و سوم به بعد از روش سه دفاعه استفاده کردیم. به جز هفت بازی فصل گذشته و بیست بازی امسال ما برای این بازی مجبور شدیم از ۴ دفاع استفاده کنیم. من از فوروارد هایم کم نکردم و از مجید علیاری و منشا به عنوان دو فوروارد استفاده کردم؛ ۱۰ نفره فشار آوردیم و در نیمه اول سه ضربه خوب زدیم. در نیمه دوم هم جسته گریخته فرصت‌هایی ایجاد کردیم. اگر می‌خواستیم لایه‌های دفاعی نفت را باز کنیم لازم بود با تعداد نفرات بیشتری در زمین آن ها حضور پیدا کنیم که عقل سلیم می‌گوید در این حالت ممکن است گل بخوریم که در پایان بازی این ریسک را هم کردیم و پنج تعویض انجام دادیم. این یک امتیاز بعضی اوقات ارزشش بیشتر از سه امتیاز است؛ ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن در سرچشمه کار خیلی سختی است.

دیدگاه‌ها