کد خبر : 1814001 | 15 اسفند 1400 ساعت 18:37 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه با باشگاه و هیئت مدیره همراه بوده‌ام

خطیبی: ایمان دارم که تیمم برمی‌گردد

رسول خطیبی ضمن عذرخواهی از مردم اراک می‌گوید به بازگشت تیمش ایمان دارد و نبود مهره‌های کلیدی تیم او را آزار داده است.

خطیبی: ایمان دارم که تیمم برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امروز در اراک یک نتیجه غیر منتظره رقم خورد و هوادار، آلومینیوم را شکست داد. رسول خطیبی که روز گذشته گفته بود برای انجام بازی زیبا و سه امتیاز به میدان می‌رود به هیچ کدام نرسید تا اراکی‌ها روند متفاوتی را در نیم فصل دوم تجربه کنند.

*در مورد بازی صحبت کنید؟
خطیبی: بازی جان‌داری از طرف هر دوتیم بود. از نظر تلاش، تیم هوادار به خوبی تلاش کرد و برنامه آن‌ها پرس از جلو بود تا بازی سازی از عقب تیم ما دچار مشکل شود‌ و در بعضی مواقع توانست این کار را انجام دهد و گلی که خوردیم به همین دلیل بود. پرسی که تیم هوادار انجام داد و روی اشتباه فردی توانستند به گل برسند. ما به دلیل حضور نداشتن چند بازیکن شکل بازی‌مان مقداری تغییر کرده بود و با سیستم دیگری در این دو روز تمرین کرده بودیم اما متاسفانه به دلیل مصدومیتی که در این دو روز برای یک یا دو بازیکن‌ ما به وجود آمد، سیستم‌‌مان را عوض کردیم. بعد از گل، تیم هوادار سعی می‌کرد تا از گل‌شان محافظت کند. در ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم که در آن‌ها هم موفق نبودیم و بازی را باختیم. همیشه گفتم که هر زمان تیم ببرد برای بازیکنان و باشگاه است‌.

*تیم‌تان به روند خوب گذشته بازخواهد گشت؟
مطمئن هستم شرایط قطعا برمی‌گردد و این‌طور نیست که همیشه این‌گونه باشد و یک تیم چهار بازیکن نداشته باشد. مطمئن باشید که این تیم برمی‌گردد و من نگران هیچ چیز نیستم و بابت باخت عذرخواهی می‌کنم. شرایط به صورتی است که بعضا خوب بازی می‌کنیم اما با برد همراه نمی‌شود. به دلیل باخت از هواداران و مردم اراک عذرخواهی می‌کنم ‌که در این اوقات از تیم و بازیکنان حمایت می‌کنند؛ اما کم‌و‌کاستی‌هایی داریم مثلا در نیم فصل تیم هوادار که پایین جدول بودند، تیم‌شان را با چند بازیکن تقویت کردند. تیم فولاد پایین جدول بود و چند تقویت خیلی خوب داشت اما ما با همین بازیکنانی که داریم و مصدومانی که برسند تیم‌مان برمی‌گردد. مصدومان بازیکنان تاثیرگذار هستند اما باید باخت را قبول کرد و حال اگر هزاربار بگوییم در چندبازی که باختیم خوب بازی کردیم اما باز هم باخت است. امروز تیم هوادار واقعا فوتبال بازی کرد و پرس خیلی خوبی انجام داد که به دلیل تقویت خوبی که در نیم فصل داشت این اتفاق افتاد. ایمان دارم که این تیم بر‌می‌گردد و امیدواریم از نظر روحی و روانی بچه‌ها را برهم نریزیم و همگی حمایت کنند. حالا جایی آمده‌ایم برای تمرین که زمینش خوب است، درست است که رختکن ندارد ولی قبلا در زمین نا مناسب تمرین می‌کردیم و انشاالله جبران کنیم.

*اتفاقی که در سه بازی قبل افتاد و تیم نتیجه نگرفت باعث شد کادرفنی و بازیکنان یک مبلغی را جریمه شوند؛ شاید لحاظ کردن این جریمه جایز نبود و در همان جلسه حقوق مدیرعامل باشگاه افزایش داشت آیا این اتفاقات در تضاد هم نیستند؟
خطیبی: این سوالات در حوزه من نیست و اولین بار است این چیزها را می‌شنوم و دخالت نکنم بهتر است. در مورد جریمه‌ها هم صحبت نکنم بهتر است چون در کار فنی فقط می‌توانم دخالت کنم و فقط این را می‌توانم بگویم که همیشه با باشگاه و هیئت مدیره در هر زمینه‌ای همراه بوده‌ام.

*تیم نسبت به قبل افت فنی و دوندگی داشته و یکی از بدترین بازی‌های آلومینیوم بوده؛ انگیزه تیم از بین رفته است؟
خطیبی: ما جی‌پی‌اس داریم که دقیق‌ترین چیز است و اگر ببینیم بازبکنی نسبت به قبل افت داشته او را با یک نفر دیگر جایگزین کنیم. وقتی از تیمی یک بازیکن اصلی‌اش بازی نکند شاکله تیم به هم می‌خورد. ما امروز سه، چهار بازیکن‌مان را نداشتیم و نبود آنها خیلی تاثیرگذار بودند و این را پیش‌بینی کرده بودیم. به بچه‌ها گفتم اول برای گل نخوردن برویم. یک مقدار محدود بودیم و آن بازبکنان در پست‌های اصلی ما هستند. امیدوارم بازی‌های آینده این طور نباشد که در یک بازی انقدر غایب داشته باشیم. نبود رامتین سلیمان زاده خیلی تاثیر گذار بود؛ دیروز این اتفاق افتاد و پزشک‌ها گفتند اگر این بازی را باشد احتمالا بازی‌های بعد را از دست می‌دهد. به او استراحت دادیم که در بازی‌های بعد او را داشته باشیم.

*کمبود بازیکن خلاق و شوتزن به چشم می‌آید. نظر شما چیست؟
خطیبی: ما الان بازیکن خلاق داریم؛ امروز هم به زمین فرستادیم، مثلا امید سینگ ولی او نتوانست کاری که می‌خواستیم را انجام دهد. آقای نقی‌زاده هم که بازیکن خلاق ماست مصدوم است و او را نداشتیم.

دیدگاه‌ها