کد خبر : 1814007 | 15 اسفند 1400 ساعت 18:50 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

چهار به تک شدیم و باید گل می‌زدیم

فکری: داور در صحنه اخراج شهامت داشت

سرمربی باتجربه نفت مسجدسلیمان از کسب یک امتیاز در خانه حریف خرسند است و امیدوار است روند رو به رشد را ادامه دهند.

فکری: داور در صحنه اخراج شهامت داشت

به گزارش ورزش سه، محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از کسب تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان که یکی از مدعیان لیگ است در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم که یک بازی سخت و جاندار انجام دادند. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجود بازی و تلاش کردند. ما یک روند رو به جلو را آغاز کردیم و این اتفاق خیلی خوبی است. در بازی امروز هم فرصتی به وجود آوردیم که بازیکن حریف اشتباه کرد و خطایی به ما داد و باعث اخراجش شد و این یک شانس خیلی خوب برای ما بود که بتوانیم از این بازی با امتیاز بیشتری برگردیم.

وی افزود: شاید قبل از بازی از اینکه یک امتیاز می گرفتیم خوشحال می‌شدیم ولی با توجه به اینکه بازیکن حریف اخراج شد فرصت های لازم را داشتیم که بتوانیم به گل برسیم اما نشد ولی با این حال بچه ها با تمام توان بازی کردند، کم نگذاشتند و با تمام وجود دویدند و سعی کردیم به حریف فرصت ندهیم. بعضی از بازیکنان حریف میانگین قدی بهتری داشتند و رو به بازی هوایی آوردند و شاید این کمی ما را اذیت می کرد ولی بچه های ما خیلی باهوش بودند. یا ضربه های اول را خوب می زدند و یا سعی می‌کردند فرصتی به تیم مس ندهند، در مجموع بازی خیلی جانداری بود. در آخرین لحظه هم با توجه به آن فرصت ۴ به تکی که به وجود آمد می‌توانستیم به گل برسیم و اتفاقی که در بازی شهرخودرو برای ما افتاد و برعکس شده بود و در دقیقه ۹۵ گل خوردیم در اینجا می‌توانستیم آن سه امتیاز را جبران کنیم ولی این چیزی از ارزش‌ها و تلاش بچه‌های ما کم نمی کند و من از طرف خودم و کادرفنی از تک تک بچه ها تشکر می کنم. امیدوار هستم این روند رو به جلو ادامه داشته باشد و بازی به بازی در جدول خودمان را بالاتر بیاوریم و بتوانیم از این منطقه خطر دور شویم.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چرا بعد از اخراج زودهنگام بازیکن حریف نفت برنامه خاصی نداشت گفت: با توجه به شرایط روحی که برای ما به وجود آمده بود و امتیازاتی که تیم در نیم فصل اول از دست داد برای ما خیلی مهم بود که از این بازی امتیاز بگیریم چون روند شخصیت سازی می تواند به ما کمک کند. یکی از برنامه های ما این بود که گل نخوریم و از این بازی امتیاز بگیریم و از طرف دیگر تعویض هایی در ابتدای نیمه دوم و پایان بازی انجام دادیم و بازیکنان سرعتی آوردیم چون ما می دانستیم حریف در زمین خودش نیاز به سه امتیاز دارد و نظم دفاعی اش را از دست می دهد و مطمئناً به ما فرصت می‌دهد. متاسفانه نشد از فرصتی که به دست آوردیم استفاده کنیم ولی این را بگویم که بازیکنان دو تیم فرپلی را رعایت کردند. اگر دقت کرده باشید وقت اضافه آنچنانی هم نگرفت و همان هم که گرفتند شاید بیشتر ‌مربوط به تعویض ها بود و همین هم نشان می‌دهد هیچ کدام از تیم ها به خصوص تیم ما وقت‌کشی نکرده که بخواهد روح فوتبال را زیر سوال ببرد. خدا را شکر می‌کنم که همین یک امتیاز را گرفتیم و به بچه ها خسته نباشید مجدد می گویم و از تک تک آن ها ممنون هستم و انشالله این روند ادامه‌دار باشد.

سرمربی نفت‌‌ در مورد قضاوت داور عنوان کرد: تیم داوری در مجموع خوب بود شاید چون ما از نظر مالی ضعیف هستیم کمی دوستانه تر و با محبت نگاه نمی کنند ولی در مجموع داوری خوب بود یعنی اشتباهی نبود که بخواهد جریان بازی را عوض کند. مهم ترین صحنه اخراج بود که درست بود

فکری با اشاره به اخراج تیموری توضیح داد: داور شهامت داشت که اول بازی کارت قرمز را به بازیکن نشان بدهد ولی در مجموع داوری خوب بوده است. اگر داوران کمی با محبت تر به ما نگاه کنند خوب است چون تا اعتراض می‌کنیم بلافاصله به ما کارت داده می‌شود یا در برخوردهایی با بازیکنان با حریف ها مهربان تر هستند ولی ما اگر خطا کنیم سریع کارت می‌گیریم یا اگر اعتراضی کنیم سریع به ما کارت داده می‌شود. این مسائل به طبیعت فوتبال برمی‌گردد که تیم هایی که ضعیف تر هستند نگاه ها هم به آنها ضعیف تر است. امیدواریم قاضیان بازی سعی کنند عدالت داشته باشند. تیم مس الان یکی از تیم های خوب لیگ است و مطمئنا برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کند و از طرف دیگر تیم ما الان ته جدول است و دوست دارد امتیاز بگیرد و بالاتر بیاید و امتیازات تاثیر زیادی روی رتبه تیم ها می‌گذارد. از داوران خواهش داریم دقت بیشتری کنند تا حق تیمی ضایع نشود. اگر قرار است تیمی قهرمان شود با توان خودش قهرمان شود و اگر تیمی می‌خواهد سهمیه آسیا بگیرد با توان خودش بگیرد و اگر تیمی هم سقوط می‌کند با ناتوانی خودش بیفتد و اشتباهات داوری روی افتادن یا قهرمانی یا سهمیه گرفتن تیمی تاثیر نداشته باشد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: ما هم اسممان نفت است و هم در مسجدسلیمان اگر بیل و کلنگ به زمین بزنند نفت بالا می‌آید و گاهی مردم می‌بینند در خانه‌شان نفت بالا آمده است ولی متاسفانه با توجه به قوانینی که در خود وزارت نفت هست و نمی‌توانند برای ورزش حرفه ای هزینه کنند ما را اذیت می‌کند. بارها درخواست می‌کنیم بابت اینکه این مشکل را حل کنند مخصوصا برای شهرهایی که چاه های نفت دارند و یا مردمشان زحمت می‌کشند و نفت ها را بیروت می‌آوردند و باید نفعی هم ببرند. گاهی یک شهری اصلا نفت ندارد و اگر آن شهر تیم داشته باشد شاید فقط از فرآورده ها یا سود نفت درآمد داشته باشد اما مردمی که در گرمای خوزستان مفت را بیرون می‌کشند و کشورمان از آن استفاده می‌کند خود آن مردم هم باید سهم داشته باشند طوری که دلشان شاد شود. غیر از این بحث ها تیم هایی مثل سپاهان، فولاد، مس، گل گهر و حتی استقلال و پرسپولیس تقریبا دولتی هستند و از بودجه دولت استفاده می‌کنند فقط ما که تیم نفتی هستیم موانع را داریم وگرنه می‌توانند برای ما هم بند ها و تبصره هایی بگذارند و مشکل تیم های نفتی را برطرف کنند.

فکری در پایان گفت: جا دارد از میزبانی تشکر کنم. شاید آمدن به این شهر و طولانی بودن مسیر سخت باشد اما ما خودمان هم در مسجدسلیمان همین مشکل را برای تیم های دیگر و ناظرین و داورها داریم اما در مجموع میزبانی خیلی خوب و مشکلی نداشتیم. جا دارد هم از باشگاه مس و هم مجموعه مس سرچشمه تشکر کنیم که میزبانی خیلی خوبی داشتند و همه چیز خوب بود. از همه دوستان ممنونیم.

دیدگاه‌ها