کد خبر : 1814021 | 15 اسفند 1400 ساعت 19:19 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رد پای کریم اسلامی در پیروزی نساجی (عکس)

کریم اسلامی بهترین گلزن نساجی در دیدار با پیکان هم در ترکیب تیم مازندرانی تاثیر گذار بود.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه او در این دیدار موفق به گلزنی نشد اما خطای دروازه بان پیکان که منجر به اخراج او شد روی کریم اسلامی رخ داد. روی یک پاس بلند کریم اسلامی با فرار از تله آفساید در موقعیت تک به تک با کرمانشاهی بود که این دروازه بان جوان بعد از پیشروی برای مهار توپ روی کریم اسلامی خطا کرد که ناگزیر داور به او کارت قرمز نشان داد و پیکان پیش از پایان نیمه اول 10 نفره شد.

1696538

در این صحنه کار خوب کمک داور ستودنی بود که دستور به ادامه بازی داد و از سویی داور صحنه را به درستی قضاوت کرد. برخی از اعضای کادر فنی تیم نساجی اعتقاد داشتند که خطا داخل محوطه جریمه رخ داد اما تصاویر به خوبی نشان می دهد که خطای دروازه بان پیکان به روی کریم اسلامی بیرون از محوطه جریمه رخ داد. همین ضربه با پاس مسعود شجاعی به ایوب کلانتری و ضربه نهایی ایوب تبدیل به گل شد و در نهایت نساجی با همین یک گل پیکان را در استادیوم پاس قوامین شکست داد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

نساجی آخرین بار در هفته چهاردهم تیم ذوب آهن را در استادیوم امام رضای مشهد یک بر صفر شکست داده بود و با این گل بعد از 6 هفته در هفته بیست و یکم طعم شیرین پیروزی را دوباره چشید.

1696539

دیدگاه‌ها