کد خبر : 1814023 | 15 اسفند 1400 ساعت 19:25 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

واتفورد 2 - 3 آرسنال؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

آرسنال در دیدار دشوار در خانه واتفورد موفق به کسب پیروزی 2-3 شد.

واتفورد 2 - 3 آرسنال؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در شبی که شاهد درخشش ستاره های جوان خود در ترکیب بودند، با نتیجه 2-3 در خانه واتفورد به پیروزی رسیدند تا در رده چهارم قرار گرفته و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل امیدوارتر شوند.

1696491

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه پنجم به گل اول خود دست یافت. یک و دوی تماشایی مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در نهایت باعث شد ستاره نروژی آرسنال درون محوطه جریمه واتفورد صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق زننده گل اول لقب گیرد.

دقایقی بعد واتفورد در پشت محوطه و موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه تماشایی کوچو هرناندز را آرون رمسدبل با واکنشی بسیار خوب دور کرد.

1696492

 

1696493

اما در دقیقه 11 واتفورد به گل تساوی دست یافت. روی ارسال کیکو از سمت راست بود که کوچو هرناندز در مرکز محوطه جریمه و با یک ضربه برگردان استثنایی و فوق العاده موفق شد دروازه آرسنال را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

دقایقی بعد و روی ارسال گرانیت ژاکا بود که آرسنال صاحب فرصت شده و توماس پارتی می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول آرسنال به گل دوم نیز دست یافت. توپ ربایی خوب باکایو ساکا و در ادامه پاس پشت و پا تماشایی الکساندر لاکازت باعث شد این هافبک انگلیسی و جوان با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه کار را به تساوی بکشاند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و آرسنال با همان برتری 1-2 راهی رختکن شد.

1696489

توپچی ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرده و خیلی زود به گل سوم نیز دست یافت. باز هم الکساندر لاکازت در نقش گل ساز ظاهر شده و پاس رو به عقب او با ضربه محکم و فوق العاده گابریل مارتینلی همراه شد تا آرسنال 1-3 از واتفورد پیش افتد.

در ادامه واتفورد در صدد جبران برآمده و دقایقی بعد و روی ارسال فمنیا می توانست به گل دوم خود دست یابد، اما توپ پشت سر دنیس فرود آمد و این موقعیت خوب برای تیم میزبان از دست رفت.

اما در دقیقه 86 واتفورد به گل دوم خود دست یافت. روی ارسال هرناندز بود که سیسوکو در موقعیتی دشوار و زاویه ای بسته صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق اختلاف را به حداقل رساند. تلاش واتفورد برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و آرسنال در نهایت 2-3 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها