کد خبر : 1814026 | 15 اسفند 1400 ساعت 19:41 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهریار و گلی که بوی برد می‌دهد (عکس)

مهاجم سپاهان بعد از سه هفته دوباره موفق به گلزنی برای این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان بعد از سه مساوی متوالی امروز در اصفهان به مصاف فجرسپاسی رفت. شاگردان محرم نویدکیا به دنبال کسب برد در بازی هفته بیست و یکم شان بودند تا نوار ناکامی های خود را پاره کرده و دوباره اوج بگیرند.

سپاهانی ها پیش از پایان نیمه اول در حالی که تنها دو دقیقه از 45 دقیقه نخست باقی مانده بود، روی یک ارسال کرنر و ضربه سر شهریار مغانلو به گل اول دست یافتند. میلاد جهانی که در دقیقه هشتم وارد زمین شده بود، با یک ارسال زیبا از سمت چپ، توپ را راهی محوطه جریمه کرد تا شهریار مغانلو بالاتر از همه به هوا خاسته و با ضربه سر دروازه را باز کند.

1696549

جلال‌ الدین علی محمدی در اولین دقیقه از بازی امروز مصدوم شد و چند دقیقه بعد جای خود را به میلاد جهانی داد؛ هافبک تازه‌وارد سپاهان هم با پاس گلی که داد این تعویض اجباری را به توفیق اجباری برای تیمش تبدیل کرده و بعد از گلزنی مقابل تراکتور در هفته قبل، اولین پاس گل خود با پیراهن سپاهان را هم ثبت کرد.

شهریار مغانلو در حالی این گل را به ثمر رساند که سپاهان در هر پنج بازی قبلی که این بازیکن گلزنی کرده موفق به کسب برد شده بود و اینک شاگردان محرم امیدوارند تا در روزی که این بازیکن ششمین گل خود را زد، بعد از سه هفته صاحب برد شوند.

1696550

دیدگاه‌ها