کد خبر : 1814033 | 15 اسفند 1400 ساعت 19:56 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفتی ها علیه منشا؛ چرا مس رفسنجان نبرد؟

نفتی ها که خطر سقوط به دسته اول را حس می کنند در مصاف با مس در رفسنجان با نیت کسب یک امتیاز وارد میدان شدند و در نهایت به خواسته خود رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ایده های نفت مسجد سلیمان برای کسب یک امتیاز مهار منشا توسط محمد مشایخ مدافع میانی این تیم بود. هر چند 10 نفره شدن مس در همان دقیقه یک بازی که با اخراج میثم تیموری رخ داد به نفت در کسب یک امتیاز این بازی کمک کرد. البته در دقیقه 70 بازی منشا روی ارسال فرشاد محمدی مهر فرصت داشت تا دروازه تیم نفت را تهدید کند اما ضربه او راهی به چارچوب پیدا نکرد اما در دیگر دقایق خط دفاعی نفت به خصوص محمد مشایخ به خوبی از مهار این بازیکن بر آمد.

1696582

جالب اینکه نفت مسجد سلیمان در این بازی در یکی از موقعیت های معدود خود روی ضربه ایستگاهی و ضربه مدافعی که مامور مهار منشاء شده بود می توانست به گل برسد اما ضربه این بازیکن جوان با فاصله کمی به بیرون رفت و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافت. مهار این چنین منشا از سوی بازیکنان حریف طبیعی است به این خاطر که منشا بهترین مهاجم تیم مس به‌شمار می رود. در چنین شرایطی موقعیت برای دیگر بازیکنان هم تیمی مهیا می شود. در بازی امروز محسن آذرباد هم می توانست به گل برسد اما ضربه این بازیکن از روی خط دروازه برگشت داده شد تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد.

باید به این نکته مهم هم اشاره کرد که 10 نفره شدن مس در همان دقایق ابتدایی بازی موجب شد تا مس کمی با احتیاط بازی را دنبال کند و بیشتر مراقب دفاع کردن باشد. مس بعد از اینکه 10 نفره شد سعی کرد که ابتدا گل نخورد و بعد گل بزند.

دیدگاه‌ها