کد خبر : 1814036 | 15 اسفند 1400 ساعت 20:12 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: دوست ندارم به جدول نگاه کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد تیمش برابر واتفورد در بخش هجومی درخشان عمل کرده است.

آرتتا: دوست ندارم به جدول نگاه کنم

به گزارش "ورزش سه"، برتری امروز 2-3 و دشوار آرسنال مقابل واتفورد باعث شد آنها به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرده و در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در پایان این دیدار مدعی شد از عملکرد دفاعی تیمش راضی نیست و امکان دریافت یک یا دو گل دیگر در این دیدار وجود داشته است.

1692772

میکل آرتتا گفت: "دوست ندارم زیاد به جدول نگاه کنم، زیرا در حال حاضر بازی های زیادی در ادامه فصل پیش رو داریم. ما در مسابقات مختلفی شرکت خواهیم داشت و آرسنال تنها یک هدف دارد. من نمی توانم نتایج را کنترل کنم. من فکر می‌کنم ما امروز در جریان بازی در امور هجومی واقعا خوب بودیم، اما از نظر دفاعی انرژی و تعهد مانند بخش هجومی نداشتیم و در این شرایط معمولا اوضاع برای شما دشوار می شود. ما امروز دو بار دروازه خود را باز شده دیدیم و یک یا دو بار دیگر نیز ممکن بود این اتفاق رخ دهد. بوکایو ساکا در در لحظات سخت متوجه شد که مورد حمایت ما خواهد بود و این خیلی به سود او تمام شد.

احتمال تمدید قرارداد الکساندر لاکازت؟ این احتمال نیز وجود دارد. در پایان فصل و زمانیکه متوجه شدیم در چه رتبه ای در جدول لیگ برتر قرار داریم، با آن سه بازیکنی که قراردادشان تمام می شود جلسه گذاشته و با هم تصمیم می گیریم. البته لاکازت همچنان خوشحال نیست، زیرا او می خواهد در گلزنی نیز موفق باشد. اما او در بسیاری از دقایق بازی نمایش فوق العاده ای برای تیم دارد."

دیدگاه‌ها