کد خبر : 1814043 | 15 اسفند 1400 ساعت 20:29 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

شب سخت برادران حیدری در پایتخت

برادران حیدری شب سختی را در پایتخت سپری کردند؛ آنها مورد اعتراض پیکانی‌ها و گل‌گهری‌ها هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بیژن و پیام حیدری با نظر کمیته داوران در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دو مسابقه را در شهر تهران برعهده داشتند. بیژن حیدری قاضی مسابقه استقلال و گل‌گهر بود و پیام حیدری بازی پیکان و نساجی را سوت زد.
نکته مهم درباره قضاوت این دو برادر فوتبال، جنجالی شدن داوری آنها بود.

1696627
بعد از دیدار پیکان و نساجی اعضای تیم خودروساز پایتخت به قضاوت پیام حیدری اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند او حداقل یک پنالتی را برای پیکان نگرفته و در دادن کارت زرد دوم به مسعود شجاعی مماشات کرده است. حتی کار به جایی رسید که مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از بازی با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در مصاف تیمش مقابل استقلال در جام حذفی این جمله را بر زبان آورد: «برادران حیدری علاقه‌ای به گرفتن هند حریفان جلوی ما ندارند!»
قضاوت بیژن حیدری برادر بزرگ تر پیام هم در ورزشگاه آزادی جنجالی بود؛ پنالتی دومی که او برای استقلال گرفت اعتراض شدید امیر قلعه نویی و گل گهری ها را به همراه داشت و بعد از بازی نیز این اعتراض ها ادامه یافت.

1696626

به عبارت بهتر می‌توان گفت برادران حیدری در پایتخت شب سختی را گذراندند و مورد اعتراضات شدیدی قرار گرفتند. آنها حالا باید برای تایید یا رد سوت های خود منتظر اظهارنظر کارشناسان بنشینند و باید دید نظر آنها در خصوص صحنه های پیش آمده چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها