کد خبر : 1814074 | 15 اسفند 1400 ساعت 21:55 | 26.1K بازدید | 16 دیدگاه

سیتی ۴-۱ یونایتد؛ کلوپ به چه تیمی دل‌بسته بود!

منچسترسیتی با ارائه یک نمایش عالی موفق شد با نتیجه 4-1 منچستر‌یونایتد را شکست دهد.

سیتی ۴-۱ یونایتد؛ کلوپ به چه تیمی دل‌بسته بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد میزبان منچستر یونایتد بود و نهایتاً این بازی با نتیجه 4-1 به سود سیتیزن ها خاتمه یافت.

منچسترسیتی کار را توفانی آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. ارسال زمینی برناردو سیلوا با ضربه تمام کننده کوین دی بروین همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

1696674

 

چند دقیقه بعد منچستریونایتد می توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند اما در یک کش و قوس هر طور که بود بازیکنان سیتی توپ را برگرداندند.

در دقیقه 17 منچستر سیتی می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما این بار ضربه کوین دی بروین با واکنش فوق العاده داوید دخیا همراه شد.

در دقیقه 25 منچستر یونایتد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. جیدون سانچو بعد از یک حرکت در عرض و با ضربه ای مهارنشدنی دروازه منچسترسیتی را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

1696675

 

در دقیقه 28 منچسترسیتی توانست دوباره به برتری برسد. ضربه اول فیل فودن با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد اما توپ برگشتی را کوین دی بروین وارد دروازه کرد تا خودش و تیمش را دو گله کرده باشد.

در دقیقه 41 جیدون سانچو می توانست مانند کوین دی بروین خودش و تیمش را دو گله کند اما ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت تا نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شود.

منچستر سیتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 68 به گل دوم دست پیدا کند. ارسال کرنر کوین دی بروین با ضربه والی و فوق العاده ریاض محرز همراه شد تا نتیجه 3-1 شود. 

 

1696676

 

در دقیقه 81 ژائو کانسلو می توانست گل چهارم منچسترسیتی را هم به ثمر برساند اما ضربه قیچی  این بازیکن با واکنش بسیار خوب داوید دخیا همراه شد.

در حالی که باز به لحظات پایانی خود نزدیک می شد ریاض محرز موفق شد گل دوم خود و چهارم منچسترسیتی را به ثمر برساند. این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه یونایتد موفق به گلزنی شد تا بازی با نتیجه 4-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها