کد خبر : 1814080 | 15 اسفند 1400 ساعت 22:19 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

گروسیان: خداراشکر بردیم و دل مردم شاد شد‌

حرفهای ستاره نفت مقابل پرسپولیس

فرزین گروسیان می‌گوید این برد در آستانه عید نوروز شادی را به مردم آبادان می‌دهد.

حرفهای ستاره نفت مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان، دروازه بان صنعت نفت پس از کلین شیت مقابل پرسپولیس در مورد این دیدار گفت: خداراشکر بازی خوبی بود و توانستیم بازی را ببریم. کل تیم دویدیم و زحمت کشیدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کنیم. قبل از بازی فقط به این فکر می‌کردیم که این بازی را ببریم تا مردم مظلوم آبادان نزدیک عید با این برد خوشحال شوند. خداراشکر بردیم و دل مردم آبادان را شاد کردیم.

او در مورد واکنش‌هایش و همچنین سیو توپ با استپ سینه عنوان کرد: خداراشکر من هم مثل تمام تیم روز خوبی داشتم و توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره هواداران صنعت نفت گفت: از قبل بازی تصمیم گرفته بودیم دل هوادارانی که آمدند آنجا را شاد کنیم و خداراشکر موفق به این کار شدیم.

گروسیان راجع به خوشحالی اش پس از گل ها توضیح داد: واقعا اگر امروز هواداران در ورزشگاه بودند، فوتبال جذاب تر می‌شد. کسانی که بازی را دیدند لذت بردند چون بازی خوبی بود. دوست دارم هواداران بیایند چون دو سال است اینجا هستم اما هواداران را ندیدم. دوست دارم مسئولان کاری کنند که هواداران زودتر بیایند تا خوشحالی را با آنها تقسیم کنیم. من هم وقتی گل زدیم مثل تمام مردم آبادان خوشحال شدم.

دیدگاه‌ها