کد خبر : 1814081 | 15 اسفند 1400 ساعت 22:24 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

یوونتوس ۱-۰ اسپتزیا؛ چراغ‌خاموش به سمت صدر

یوونتوس در یک بازی نزدیک موفق شد با تک گل آلوارو موراتا، اسپتزیا را شکست دهد.

یوونتوس ۱-۰ اسپتزیا؛ چراغ‌خاموش به سمت صدر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که طی هفته‌های اخیر روند به مراتب بهتری را نسبت به ابتدای فصل تجربه کرده امشب در چارچوب هفته بیست و هشتم سری‌آ میزبان اسپتزیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شاگردان ماسیمیلیانو آلگری خاتمه یافت. 

یوونتوس کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 21 به گل اول دست پیدا کند. آلوارو موراتا روی پاس مانوئل لوکاتلی در مصافی تک به تک با دروازه اسپتزیا قرار گرفت و با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

1696682

 

چند دقیقه بعد یوونتوس می‌توانست توسط خوان کوادرادو به گل دوم هم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه‌بان اسپتزیا همراه شد.

در ادامه نیمه اول نیز یوونتوس چند موقعیت دیگر روی دروازه اسپتزیا ایجاد کرد اما ثمری برای این تیم نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تک گل آلوارو موراتا به نفع بیانکونری خاتمه پیدا کند.

 

1696683

 

این اسپتزیا بود که در شروع نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و می توانست به گل تساوی دست پیدا کنند اما واکنش فوق‌العاده وویچک شزنی در اوایل این نیمه مانع از باز شدن دروازه بیانکونری شد.

در ادامه بازی حملات هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه ماند تا این دیدار با همان یک گل ستاره اسپانیایی که در نیمه اول به ثمر رسید به سود یوونتوس خاتمه پیدا کند و این تیم به روند خوب خود ادامه دهد.

 

1696684

دیدگاه‌ها