کد خبر : 1814082 | 15 اسفند 1400 ساعت 22:30 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

بچه ها از جان مایه گذاشتند؛

نصاری: مقابل استقلال هم دنبال نتیجه هستیم

نصاری می‌گوید که صنعت نفت در بازی با استقلال هم به دنبال برد خواهد بود.

نصاری: مقابل استقلال هم دنبال نتیجه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری پس از  دیدار مقابل پرسپولیس در راهروی ورزشگاه تختی آبادان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این بازی گفت: خداراشکر می‌کنم خیلی بازی سخت و نفس گیری بود. بچه‌ها هر دو نیمه از جان مایه گذاشتند تا ببریم. شاید شما فکرش را نمی‌کردید اما ما هم قسم شدیم بعد از باخت به گل گهر، دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و استقلال را برای نتیجه برویم و فکر کنم بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. ما امروز با 12 نفر وارد زمین شدیم و جای آقا طالب خالی بود و آقا طالب واقعا با ما بود و برای او هم قسم شدیم. همچین چیزی محقق شد و خوشحالم هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن درباره بازی با استقلال اظهار داشت: همانطوری که علی آقا منصوریان گفت، بازی به بازی همه چیز را فینال می‌دانیم. تا 12 شب خوشحالی می‌کنیم و از فردا می‌رویم برای بازی استقلال. بازی استقلال هم با تمام توان خواهیم رفت برای نتیجه.

وی در خصوص خوشحالی هواداران توضیح داد: وقتی تعویض شدم آمدم روی نیمکت به بچه‌ها گفتم چه خواهد شد امشب شهر! تنها دلخوشی مردم آبادان صنعت نفت است و امیدوارم مسئولان بیایند پشت این تیم. خواهش می‌کنم از مسئولین، مردم قطعا یک هفته خوشحال خواهند بود و امیدوارم دوباره مردم را خوشحال کنند.

هافبک صنعت نفت با اشاره به وضعیت مالی نامطلوب این تیم گفت: خداراشکر با تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره 30% تزریق شد. از مسئولان شهری درخواست دارم به هیئت مدیره و مدیرعامل کمک کنند تا پول تزریق شود و نتیجه بگیریم. برای اسم شهر و هواداران زحمت کشیدیم تا تیم در رتبه بالا آمد.

نصاری راجع به مصدومیتش اظهار داشت: یک دردی در همسترینگم آمد اما دوست داشتم به تیم کمک کنم و تا جایی که شد، بازی کردم. و بعد تعویض شدم.

دیدگاه‌ها