کد خبر : 1814083 | 15 اسفند 1400 ساعت 22:42 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

رانگنیک: همه‌ می‌دانند سیتی یکی‌از بهترین‌های دنیاست

رالف رانگنیک، سرمربی منچستر یونایتد‌ معتقد است تیمش در نیمه اول بازی برابر سیتی عملکرد خوبی داشته اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرده است.

رانگنیک: همه‌ می‌دانند سیتی یکی‌از بهترین‌های دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی آرسنال برابر واتفورد، منچستریونایتد فقط در صورت پیروزی برابر سیتی می توانست دوباره به رتبه چهارم جدول بازگردد اما شاگردان رالف رانگنیک با نتیجه 4-1 از حریف خود شکست خوردند تا روزهای کابوس وار شیاطین سرخ همچنان ادامه داشته باشد.

 

1696686

 

رالف رانگنیک در پایان بازی گفت: "در نیمه اول عملکرد خوب و مناسبی داشتیم. در نیمه دوم و بعد از اینکه گل سوم را دریافت کردیم مقابل بهترین تیم جهان که با توپ فوق‌العاده عمل می کند کار بسیار دشواری پیدا کردیم. آن‌ها در نیمه دوم تیم بهتری بودند و کیفیت خود را نشان دادند. همچنین ما هم در حال جنگیدن بودیم.

همه می‌دانند که منچسترسیتی، یکی از تیم‌های برتر جهان و چقدر خوب است. یک فاصله بین ما وجود دارد و در نیمه دوم آشکارتر شد. در نیمه دوم برای ما سخت بود که آنها را از دروازه خودمان دور کنیم. البته من این تصور را هم نداشتم که تیم تلاش خود را در این زمینه انجام نداده است."

رانگنیک در ادامه گفت: "ما کاملاً آگاه هستیم که باید بازی‌ها را ببریم. این یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. باید قبول کنیم که آنها امروز تیم بهتری بودند. اما ما به بازی‌های بعدی نگاه می‌کنیم و باید دو بازی خانگی بعدی را ببریم. آنها برای ما ضروری هستند. این بازی سختی بود که نشان می‌دهد ما راه درازی در پیش داریم تا بتوانیم فاصله را کمتر کنیم."

 

1696687

 

رانگنیک درباره زمان بازگشت کاوانی و رونالدو: "نمی دانم. امیدوار بودم آنها را برای این بازی در دسترس داشته باشم، باید منتظر بمانیم و ببینیم."

دیدگاه‌ها