کد خبر : 1814099 | 16 اسفند 1400 ساعت 01:15 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

ناپولی ۰-۱ میلان: گل ۶ امتیازی ژیرو

میلان در دیداری حساس موفق شد با نتیجه ۱-۰ در خانه ناپولی به پیروزی برسد.

ناپولی ۰-۱ میلان: گل ۶ امتیازی ژیرو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اینتر در کورس قهرمانی هستند، امشب در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپل مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این میلان بود که با تک گل الیویه ژیرو به برتری رسید.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی ارسال اینسینیه، این رحمانی بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد سرنگون شدن بن ناصر در محوطه جریمه ناپولی باعث شد تا میلانی ها اعتقاد به پنالتی داشته باشند اما داور دستور به ادامه کار داد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 21، نوبت اوسیمن بود که با یک ضربه خطرناک دروازه میلان را تهدید کند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه میهمان پیدا نکرد.

1696749

بازی با همان روند قبلی ادامه پیدا کرد و حملات دو تیم به موقعیت گلزنی ویژه ای منجر نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.
نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که توپ در یک رفت و برگشت مقابل کالابریا قرار گرفت و ضربه او را ژیرو در بین راه قطع کرد و توپ در گوشه دروازه ناپولی آرام گرفت.

1696748

چیزی نمانده بود که میلانی ها در دقیقه 55 به گل دوم برسند اما ضربه خطرناک بن ناصر را اوسپینا به هر شکل ممکن دفع کرد.
در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان علیرغم تلاش برای زدن گل تساوی نمی توانست موقعیت خاصی ایجاد کند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 86، اوسیمن صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه نه چندان مناسب را مایک مانیان دفع کرد.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گل دوم میلان فراهم بود اما واکنش دیدنی اوسپینا مانع از گلزنی تئو هرناندز شد. در دقایق پایانی هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با برتری 1-0 روسونری به پایان رسید.
میلان با این پیروزی 60 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از اینتر 58 امتیازی در صدر قرار گرفت. ناپولی هم با همان 57 امتیاز سوم است.

دیدگاه‌ها