کد خبر : 1814105 | 16 اسفند 1400 ساعت 08:24 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

ما کامل نیستیم؛

پیولی: هنوز اینتر مدعی اول قهرمانی است

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است با این عملکرد، تیمش شایسته کسب پیروزی در خانه ناپولی بوده است.

پیولی: هنوز اینتر مدعی اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب با تک گل اولیویه ژیرو در خانه ناپولی به پیروزی بزرگی دست یافت و گام بلندی به سمت قهرمانی برداشت. با نتایج این هفته میلان با 60 امتیاز در صدر قرار گرفته، اینتر با 58 امتیاز و یک بازی کمتر رده دوم را از آن خود کرد، ناپولی با 57 و یوونتوس با 53 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. استفانو پیولی در پایان این دیدار همچنان مدعی شد شانس اینتر برای فتح عنوان قهرمانی در فصل جاری بیشتر است.

استفانو پیولی گفت: "سه امتیاز مهمی بود و ما یک تیم قدرتمند را شکست دادیم که مشکلات زیادی برای ما ایجاد می کرد. اما بازیکنان میلان هنگام عدم مالکیت توپ نیز به شدت تلاش کردند و شایسته کسب این پیروزی بودند. ما از کسب برتری در بازی رودررو با یکی از رقبای خود راضی هستیم، اما هیچ چیز نسبت به قبل از مسابقه تغییر نکرده است. ما هنوز فقط یک امتیاز بیشتر از فصل گذشته در این مرحله داریم و همچنان کارهای زیادی پیش روی تیم وجود دارد. 

1696754

در سری آ برای همه مشکلاتی وجود دارد و ما نیز کامل نیستیم، اما حالا وقتش رسیده که ثابت کنیم با نگرش و کیفیت بالا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته ایم. اینتر همچنان مدعی اول فتح اسکودتو است، زیرا آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و یک بازی دیگر در پیش دارند. 

آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند که می دانند پیروزی و موفقیت به چه معناست. هر چه زودتر جدولی داشته باشیم که همه تیم ها تعداد بازی های یکسانی داشته باشند، زودتر می توانیم در مورد ادامه فصل قضاوت کنیم.

درخشش اولیویه ژیرو در لباس میلان در این فصل؟ ما می‌خواستیم بازیکنانی جذب کنیم که در گذشته طعم موفقیت را چشیده و می‌دانند تلاش برای رسیدن به اهداف مهم به چه معناست. تابستان گذشته تنها یک تماس ویدیویی نیاز بود تا همه متوجه شویم با چه بازیکنی طرف هستیم. میلان به طور کلی تیم بسیار جوانی است، بنابراین حضور فردی مانند اولیویه ژیرو با چنین تجربه ای واقعا به ما کمک می کند."

دیدگاه‌ها