کد خبر : 1814106 | 16 اسفند 1400 ساعت 08:53 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

ژیرو: برای قهرمانی به میلان ملحق شدم

اولیویه ژیرو، مهاجم باتجربه میلان تاکید کرد قصد دارد برای بازیکنان جوان میلان مانند یک برادر بزرگ‌تر باشد.

ژیرو: برای قهرمانی به میلان ملحق شدم

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و گلزن روسونری در این فصل در بازی های بزرگی مثل دربی مقابل اینتر گل های مهمی به ثمر رساند و دیشب نیز میلان با تک گل او در خانه ناپولی به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یافت. اولیویه ژیرو در پایان این مسابقه مدعی شد برای فتح جام راهی میلان شده و این تیم شایسته کسب پیروزی مقابل ناپولی بوده است.

اولیویه ژیرو گفت: "سه امتیازی مهم در مقابل تیمی که مدعی فتح اسکودتو است کسب کردیم. اگرچه این پیروزی تعیین کننده نیست، اما از اهمیت زیادی برخوردار است. ما مسابقه را خیلی خوب و با انرژی و انگیزه فراوان و با اراده تمام برای ارائه فوتبال مورد نظر خود شروع کردیم. ما تا انتها متمرکز بازی کردیم و بنابراین شایسته کسب پیروزی بودیم. 

1696755

باز کردن دروازه اینتر و ناپولی؟ من سعی می کنم در زمان مناسب در مکان مناسب باشم. می‌توانستیم در ضدحمله بهتر و مخصوصا در زدن توپ های نهایی بهتر کار کنیم، اما در دفاع خوب عمل کردیم و همه بازیکنان خیلی سخت تلاش کردند. وظیفه من است که برای بازیکنان جوان میلان مانند یک برادر بزرگ‌تر باشم. ما کیفیت زیادی داریم، اما باید با هم بیشتر در ارتباط باشیم. من بر اهمیت ارتباط در زمین واقف هستم و سعی می کنم دیگر بازیکنان را تشویق کنم.

احتمال فتح اسکودتو در پایان فصل؟ به همین دلیل اینجا هستیم، فقط سه امتیاز فاصله بین سه تیم است.  نمی خواهم به طور خاص در مورد اسکودتو صحبت کنم اما امیدوارم امسال حداقل فاتح یک جام شویم و در حال حاضر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز قرار داریم. ما جاه طلب هستیم و به مسیر خود ادامه خواهیم داد."

دیدگاه‌ها