کد خبر : 1814108 | 16 اسفند 1400 ساعت 09:15 | 23.4K بازدید | 5 دیدگاه

دی‌بروین: رفقای یونایتدی‌ام نگذاشتند بخوابم!

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی مدعی شد شرایط این تیم در نیمه اول دربی دشوار بوده است.

دی‌بروین: رفقای یونایتدی‌ام نگذاشتند بخوابم!

به گزارش "ورزش سه"، در شب درخشان کوین دی بروین در نیمه اول، سیتی کار دشواری برای پیروزی در دربی مقابل منچستر نداشت و در نهایت 1-4 این تیم را مغلوب کرد. کوین دی بروین در پایان این دیدار تاکید کرد سیتی از سبک متفاوتی در دربی بهره برده، اما پرس شدید بازیکنان یونایتد شرایط را در نیمه اول برای آنها دشوار کرده بود.

کوین دی بروین گفت: "ما در این دیدار متفاوت‌تر از همیشه بازی کردیم. بازیکنان یونایتد سعی می کردند ما را تحت پرس خود قرار دهند و در نیمه اول در این زمینه خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه نخست برای رسیدن به توپ با مشکل مواجه بودیم. 

1696756

در نیمه دوم فضای بیشتری برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف پیدا کردیم و البته واقعا هم خوب بازی کردیم. تبدیل کردن اولین فرصتم به گل برایم آسان بود، اما برای زدن دومین گل من در موقعیت مناسبی قرار داشتم. البته این کار خیلی سختی نیست، اما باید در منطقه درستی قرار داشته باشم.

نمی توانم توضیح دهم که چرا ما همیشه در اولدترافورد پیروز می شویم و در خانه مقابل یونایتد مشکلات بیشتری داریم. در دربی ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم، واقعا باکیفیت بازی کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

پیش از بازی تعداد زیادی از دوستانم از بلژیک به خانه من آمده بودند و سه نفر از آنها هوادار منچستریونایتد بودند. آنها سعی می کردند من را تمام شب بیدار نگه دارند تا نتوانم خیلی راحت بخوابم. اما حالا می توانم به خانه بروم و راحت بخوابم." 

دیدگاه‌ها