کد خبر : 1814114 | 16 اسفند 1400 ساعت 09:47 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان – نساجی؛ هشتمین کلین شیت حقیقی

علیرضا حقیقی از جمله بازیکنانی است که در همه هفته های سپری شده از لیگ برتر در ترکیب تیم نساجی به میدان آمده است.

پیکان – نساجی؛ هشتمین کلین شیت حقیقی

به گزارش "ورزش سه"، او با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در مصاف با پیکان در تهران شمار کلین شیت های خود را در فصل جاری به عدد 8 رساند. 7 مسابقه در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی. این اتفاق در حالی برای او رخ داده است که نساجی این فصل در برابر حریفان ارایه گر بازی مالکانه و تهاجمی است و در چنین شرایطی طبیعی است دروازه نساجی بیشتر از سوی مهاجمان تیم حریف به چالش کشیده شود.

او در مصاحبه ای که به همین بهانه داشت به خبرنگار ما گفته بود مهمتر از کلین شیت برای او سیو توپ هاست و اصلا دوست ندارد با پیراهن تمیز دروازه بانی به خانه برود و از همان لباس برای مسابقه بعدی استفاده کند.

نساجی که به زعم مالکش یکی از تیم های کم هزینه لیگ برتر به حساب می آید در تلاش برای نمایش بهترین حضورش در بازی های این فصل لیگ برتر است. از سویی این تیم در جام حذفی هم این شانس را دارد تا چالش حضور روی سکو را تجربه کند، چرا که به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود کرده است. نساجی در این مسیر می تواند روی کمک علیرضا حقیقی هم حساب کند، دروازه بانی که این فصل در نساجی کمتر دچار فراز و نشیب شده است و نشان داده می خواهد حالا حالاها در بازی های لیگ برتر دروازه بانی کند. نگاهی می اندازیم به بازی هایی که علیرضا حقیقی دروازه اش را بسته نگه داشته است.

 

1696766

 

*نساجی یک – فجر سپاسی صفر (هفته اول) 
*استقلال صفر – نساجی صفر (هفته پنجم)
*نساجی 2 – پدیده صفر (هفته هشتم) 
*هوادار صفر – نساجی صفر (هفته سیزدهم) 
*نساجی یک – ذوب آهن صفر (هفته چهارهم) 
*نساجی صفر – استقلال صفر (هفته بیستم) 
*پیکان صفر – نساجی یک (هفته بیست و یکم) 
*آرمان گهر صفر – نساجی یک (جام حذفی)

دیدگاه‌ها