کد خبر : 1814119 | 16 اسفند 1400 ساعت 10:03 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست اینتر از لائوتارو؛ دعوت تیم ملی را رد کن!

اینتر خواهان رد دعوت به اردوی تیم ملی آرژانتین از سوی لائوتارو مارتینز شده است.

درخواست اینتر از لائوتارو؛ دعوت تیم ملی را رد کن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین تحت هدایت لیونل اسکالونی پیش از این صعود خود به جام جهانی قطر 2022 را قطعی کرده و دو بازی آخر مرحله گروهی این تیم ونزوئلا و اکوادور تشریفاتی خواهد بود. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد اینتر از مهاجم گلزن خود لائوتارو مارتینز، درخواست کرده تا در تعطیلات بین المللی در ماه مارچ، دعوت تیم ملی آرژانتین را رد کرده و در اردوی نراتزوری باقی بماند. 

1696773

اینتر همین درخواست را در مورد خوآکین کوره‌آ، دیگر مهاجم خود نیز از فدراسیون فوتبال آرژانتین داشته و باید دید در نهایت آنها و البته خود بازیکنان چه تصمیمی در این رابطه خواهند گرفت. اینتر بلافاصله پس از پایان یافتن تعطیلات ملی ماه مارچ، در تورین به مصاف یوونتوس می‌رود و این دیدار در مسیر این تیم برای کسب عنوان قهرمانی قطعا مهم و تعیین کننده خواهد بود. البته یوونتوس نیز یک بازیکن آرژانتینی به نام پائولو دیبالا را در ترکیب دارد و هنوز مشخص نیست که آیا آنها نیز درخواست مشابهی خواهند داشت یا خیر. 

لائوتارو که اخیرا قرارداد خود را با اینتر تا سال 2026 تمدید کرده است، از ابتدای سال جدید میلادی موفق به گلزنی نشده بود اما این هفته در دیدار برابر سالرنتیانا موفق به ثبت هت تریک شد. خوآکین کوره‌آ، مهاجم جدید اینتر نیز تا اینجای فصل بسیاری از مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده و سیمونه اینزاگی امیدوار است او در نیم فصل دوم به کمک تیمش بیاید.

دیدگاه‌ها