کد خبر : 1814285 | 17 اسفند 1400 ساعت 10:18 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

تردید اینزاگی؛ آنفیلد با کدام مهاجمان فتح می‌شود؟

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در حال بررسی شرایط تیمش برای دیدار برابر لیورپول است.

تردید اینزاگی؛ آنفیلد با کدام مهاجمان فتح می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود. 
این تیم در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که در بازی رفت که سه هفته پیش در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد و حالا باید نهایت تلاشش را در انگلیس به کار بگیرد تا بتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. 
این در حالی است که نراتزوری در رقابت‌های داخلی ایتالیا نیز همچنان در هر دو جبهه برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی رقابت می‌کند. 
اسکای اسپورت ایتالیا شب گذشته مدعی شد که اینزاگی در حال ارزیابی شرایط است و احتمال دارد که در دیدار برابر لیورپول از الکسیس سانچز در کنار لائوتارو مارتینز در خط حمله تیمش استفاده کند. 

 

1695723


این مربی ایتالیایی امیدوار است که استفاده از این زوج اهل آمریکای جنوبی بتواند عامل غیرقابل پیش‌بینی بودن را به خط حمله تیمش اضافه کرده و کار را برای خط دفاعی لیورپول تا حدی دشوار کند. 
این یعنی ادین ژکو، مهاجم سابق منچسترسیتی، که پیش از این 9 بار از کسب پیروزی در آنفیلد بازمانده روی نیمکت قرار بگیرد. این بازیکن کهنه‌کار اهل بوسنی در حال حاضر برترین گلزن اینتر در تمامی رقابت‌های این فصل است و موفق شده 16 گل در 37 بازی به ثمر برساند. لائوتارو نیز با 15 گل در 36 بازی پس از او قرار دارد. 
از سوی دیگر، سانچز این فصل در 28 بازی تنها شش گل به ثمر رسانده اما باید در نظر گرفت که دقایق حضور این بازیکن در میدان کمتر از نصف ژکو و مارتینز بوده است. او در عین حال به شکل قابل توجهی پویایی‌ بیشتری از ژکو هم داشته است.

دیدگاه‌ها