کد خبر : 1814121 | 16 اسفند 1400 ساعت 10:32 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه گزارشگران معروف انگلیسی به یونایتد (عکس)

پیروزی شب گذشته منچسترسیتی برابر منچستریونایتد واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

طعنه گزارشگران معروف انگلیسی به یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته در هفته بیست و هشتم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بودند. 
سیتی در این بازی موفق شد با ارائه یک بازی برتر و درخشان چهار بار دروازه شیاطین سرخ را باز کند و کوین دی بروین با دو گل و یک پاس گل نقش مهمی در این پیروزی داشت. 
حالا سیتیزن‌ها با 69 امتیاز از 28 بازی با شش امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول، همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌مانند. البته این در حالی است که لیورپول یک بازی کمتر از این تیم انجام داده و این فرصت را دارد که اختلاف امتیاز را به سه برساند. 
پیروزی درخشان سیتی در دربی منچستر واکنش‌های بسیاری را از سوی بسیاری از کاربران و افراد شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. 
یکی از کاربران هوادار سیتی با اشاره به عملکرد خوب دی‌بروین در این دیدار و البته نمایش ضعیف و اشتباهات فاحش خط دفاعی منچستریونایتد به عبارت جالبی از سوی پیتر دروری، گزارشگر معروف انگلیسی، اشاره کرده است. 
او با انتشار عکسی از رویارویی دی‌بروین با خط حمله یونایتد نوشت:« پیتر دروری: کل خط دفاعی منچستریونایتد در برابر شاه کوین دی بروین تعظیم کرده‌اند.»

 

1696777


عملکرد غیرقابل دفاع مدافعان منچستریونایتد در  این بازی یکی از عوامل شکست سنگین آنها برابر رقیب قدیمی و همشهری بود. 
یکی دیگر از افرادی که توییتش با استقبال و توجه گسترده‌ای از سوی فوتبالدوستان روبرو شد نیز گری لینه‌کر بود. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس که در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مربوط به لیگ برتر این کشور را اجرا می‌کند با کنایه به شکست یونایتد برابر سیتی اشاره کرد. 

 

1696778


او در صفحه رسمی توییترش نوشت:« پس از بازی قرار است با حجم بسیار زیادی از جملاتی شبیه به «این منچستریونایتد است... ما داریم درباره منچستریونایتد صحبت می‌کنیم» روبرو شویم.
این توییت لینه‌کر در فاصله چند ساعت بیشتر از 15 هزار بار مورد پسند قرار گرفت و بیش از هشتصد بار به اشتراک گذاشته شد. 
منچستریونایتد با قبول شکست در این بازی و با توجه به پیروزی آرسنال، با 47 امتیاز از 28 بازی به رده پنجم رفت. این در حالی است که آنها سه بازی بیشتر از آرسنال رده چهارمی انجام داده‌اند و تاتنهام نیز که تنها پنج امتیاز از این تیم کمتر دارد و در رده هفتم جای گرفته هم سه بازی کمتر از یونایتد انجام داده است.

دیدگاه‌ها