کد خبر : 1814126 | 16 اسفند 1400 ساعت 10:54 | 33.6K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش‌ها به غیبت CR7

مشکل یونایتد رونالدو نیست! (عکس)

غیبت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در بازی برابر سیتی به سوژه اصلی دربی منچستر تبدیل شده است.

مشکل یونایتد رونالدو نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دربی شهر منچستر به مصاف سیتی رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 
نکته عجیب و شوکه‌کننده در این بازی غیبت کریستیانو رونالدو بود که ساعاتی پیش از بازی با اعلام فهرست یونایتد مشخص شد در این دیدار حضور ندارد. 
رالف رانگنیک مدعی شده که کادر پزشکی باشگاه به او اعلام کرده‌اند که این بازیکن مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند اما عدم حضور او در هتل پیش از بازی و سفرش به پرتغال ابهاماتی را برای بسیاری از هواداران یونایتد ایجاد کرده است. 

 

1694174


رونالدو در هفته‌های اخیر با انتقادات بسیاری از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان روبرو بوده است و بسیاری باور داشتند که بازگشت او به اولدترافورد پس از 12 سال دوری باعث شد که تیم اوله گونار سولسشر تعادلش را از دست بدهد و این مربی نروژی نیز در نهایت اخراج شود. 
این ستاره پرتغالی در طول مدت حضور رانگینک روی نیمکت این تیم با او نیز به مشکل خورده و نسبت به تعویضش از سوی این مربی اعتراض کرده بود. 
با این حال به نظر می‌رسد که حامیان این بازیکن در بین هواداران منچستریونایتد نیز کم نیستند و پس از بازی شب گذشته تلاش کردند تا اسطوره محبوب‌شان را از اتهامات مطرح شده مبرا کنند. 
یکی از این افراد با اشاره به آمار لیونل مسی و رونالدو در فصل 22-2021 نوشت:« پی اس جی این فصل تمام بازی‌هایش در غیبت لیونل مسی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. منچستریونایتد این فصل نتوانسته حتی در یک بازی بدون کریستیانو رونالدو به پیروزی برسد.»

 

1696791


او سپس با کنایه به ادعاها و انتقادات مطرح شده علیه این بازیکن در هفته‌های اخیر اشاره کرد و نوشت:« مشکل اصلی کریستیانو رونالدو است.»
یکی از صفحات هواداری یونایتد نیز که دنبال کنندگان بسیاری در توییتر دارد با اشاره به همین موضوع نوشت:« اگر رونالدو امروز در ترکیب تیم حضور داشت، مقصر شناخته می‌شد. منظورم این است که کریستیانو رونالدو مشکل این تیم نیست و البته راه حل این مشکل هم نیست.»

 

1696792


کاربر دیگری نیز به درخشش این بازیکن در ترکیب یونایتد در لیگ قهرمانان اشاره کرد و نوشت:« رونالدو با گل‌های پیروزی‌بخشی که روی موقعیت‌های نصفه و نیمه زد این تیم را به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان رساند و حالا آنها او را مشکل تیم می‌دانند.»

 

1696793


به نظر می‌رسد که تصمیم رانگینک برای خط زدن رونالدو از فهرست این تیم که بسیاری معتقد هستند به دلایل فنی بوده چندان به مذاق بسیاری از هواداران یونایتد خوش نیامده است.

دیدگاه‌ها