کد خبر : 1814131 | 16 اسفند 1400 ساعت 11:14 | 27K بازدید | 5 دیدگاه

رانگنیک: در مورد رونالدو به کادرم اعتماد کردم

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد مدعی شد در مورد کریستیانو رونالدو به کادر پزشکی اعتماد کرده است.

رانگنیک: در مورد رونالدو به کادرم اعتماد کردم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در دربی منچستر عملکرد خوبی نداشته و در مقابل رقیب همشهری خود با نتیجه سنگین 1-4 مغلوب شدند. یونایتد در شبی که کریستیانو رونالدو را حتی در لیست خود هم نداشت، قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه صدرنشین فعلی لیگ برتر نبوده و در برخی دقایق خوش شانس هم بود که دروازه اش بیشتر از این در مقابل سیتیزن ها باز نشد.

1691558

اما در 24 ساعت قبل از شروع مسابقه اخبار فراوانی در مورد غیبت کریستیانو رونالدو و دلیل عدم حضور این ستاره 37 ساله و پرتغالی در لیست یونایتد منتشر شد. حتی نشریه اتلتیک مدعی شد رونالدو پیش از شروع مسابقه با پروازی اختصاصی راهی پرتغال شده و تمایلی به تماشای دربی از نزدیک نشان نداده است. اما رالف رانگنیک بعد از دیدار مقابل سیتی اذعان داشت غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب به توصیه کادر پزشکی باشگاه انجام شده و این بازیکن به علت مصدومیت از ناحیه لگن بازی با سیتی را از دست داده است.

رالف رانگنیک گفت: "من باید به صحبت های بخش پزشکی تیم خود باور داشته باشم. دکتر تیم صبح جمعه قبل از تمرین به دیدن من آمد و مدعی شد کریستیانو رونالدو به دلیل درد در ناحیه لگن نمی تواند تمرین کند، شرایط در روز شنبه نیز به همین منوال پیش رفت و به همین دلیل رونالدو نتوانست در لیست تیم برای دیدار مقابل منچسترسیتی حضور داشته باشد."

دیدگاه‌ها