کد خبر : 1814137 | 16 اسفند 1400 ساعت 11:37 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: به یاد ندارم بازیکنی به دنبال انتقام از من باشد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید به خاطر رویارویی با دله الی در ترکیب اورتون نگران نیست.

کونته: به یاد ندارم بازیکنی به دنبال انتقام از من باشد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دوشنبه‌شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان اورتون است. 
یکی از نکات جالب این بازی رویارویی دله الی با تیم سابقش است و بسیاری معتقد هستند که این بازیکن انگیزه‌های بسیاری برای اثبات خودش در بازی برابر تاتنهام دارد. 
با این حال کونته مدعی شده که نگرانی از بابت انگیزه بالای این بازیکن در برابر تیمش ندارد و می‌گوید که هرگز هیچ یک از بازیکنان سابقش به دنبال انتقام گرفتن از او در دیدارهای رو در رو نبوده‌اند. 
این مربی ایتالیایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من به یاد ندارم که بازیکنی به دنبال انتقام گرفتن از من باشد. اتفاقی که معمولا رخ می‌دهد این است که وقتی بازیکنان از ما جدا می‌شوند، افت می‌کنند و روند صعودی ندارند.»

 

1691338


او با اشاره به سابقه‌ای که از رویارویی با بازیکنان قبلی‌اش داشته گفت:« من به یاد ندارم که حتی یک بازیکن از تیم من جدا شده باشد و پس از آن با روحیه بالا برای انتقام گرفتن برگشته باشد. صادقانه چنین چیزی را به خاطر ندارم.»
کونته درباره دلیل این اتفاق و رابطه خوبی که با بازیکنانش داشته اضافه کرد:« من در طول دوران حضورم روی نیمکت تیم‌ها همیشه سعی کرده‌ام که با بازیکنان با صداقت رفتار کنم و به تمام بازیکنان این شانس را بدهم که به من نشان دهند شایسته بازی کردن هستند.»
دله الی از زمان پیوستن به اورتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هنوز نتوانسته راهی به ترکیب اصلی این تیم پیدا کند اما ممکن است لمپارد در این بازی او را به میدان بفرستد. اورتون در حالی قدم به این بازی می‌گذارد که در جایگاه هفدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها