کد خبر : 1814150 | 16 اسفند 1400 ساعت 12:32 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

شادی مدافع سابق سیتی روی اعصاب روی کین (عکس)

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم برابر منچسترسیتی انتقاد کرد.

شادی مدافع سابق سیتی روی اعصاب روی کین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد. 
شیاطین سرخ در نیمه اول با نتیجه 1-2 به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم مطابق انتظارشان پیش نرفت و دو گل از ریاض محرز باعث شد که این تیم فرصتی برای بازگشت به بازی نداشته باشد. 
میکا ریچارد، ستاره سابق سیتی، به همراه روی کین به عنوان کارشناس این بازی در استودیو اسکای اسپورت حضور داشت و پس از گلزنی سیتی به شدت برابر این ملی‌پوش سابق ایرلند خوشحالی کرد که باعث شد او بیش از پیش عصبانی شده و به انتقاد  از شرایط یونایتد بپردازد. 

 

1696814


این ستاره سابق یونایتد درباره این بازی گفت:« زیبایی ورزش در بالاترین سطح این است که جایی برای پنهان شدن نیست. ما امروز تمام نواقص یونایتد را دیدیم. همیشه راه‌هایی برای باختن در فوتبال هست اما یونایتد امروز جوری باخت که دست از دویدن کشید و تسلیم شد. بازیکنان به عقب برنمی‌گشتند و این چیزی است که من درکش نمی‌کنم.»
او با اشاره به انتقادها از رانگنیک اضافه کرد:« سرمربی برای تاکتیک‌هایش مورد انتقاد قرار خواهد گرفت اما عملکرد این بازیکنان غیرقابل قبول است. این رفتار شرم‌آور است. وقتی برابر تیمی بسیار خوب عقب هستید باید تلاش کنید، باید تکل بزنید. این نشان می‌دهد که یونایتد فاصله زیادی با دیگر تیم‌ها دارد.»

 

1696691


کین با نام بردن از چند بازیکن به انتقاد از عملکرد آنها پرداخت اما معتقد است که بازیکنان بیشتری هستند که شایسته پوشیدن پیراهن یونایتد نیستند. او در این باره اظهار داشت:« بازیکن باید با غرور و افتخار بازی کند. من می‌توانم پنج یا شش بازیکن را نام ببرم که دیگر نباید برای یونایتد بازی کنند. این باعث تاسف است.»
کاپیتان سابق یونایتد ادامه داد:« بازیکنان تعویضی به زمین می‌آیند و شما امید دارید که بتوانند تاثیرگذار باشند اما آنها آمادگی اثرگذاری روی بازی را ندارند. بازیکنانی مثل ون بیساکا، فرد، مگوایر، راشفورد واقعا خوب نیستند و من می‌توانم باز هم نام ببرم. آنها تسلیم شدند و شرم بر آنها.»

دیدگاه‌ها