کد خبر : 1814182 | 16 اسفند 1400 ساعت 15:10 | 25.4K بازدید | 4 دیدگاه

سیتی خیلی قوی‌تر بود

هافبک منچستر پاسخ روی کین را داد

اسکات مک تامینای با نظر روی کین موافق نیست و اعتقاد دارد تیمش برابر سیتی پا پس نکشید.

هافبک منچستر پاسخ روی کین را داد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با ارائه یکی از بدترین بازی های چند سال اخیر خود دربی را 4-1 به سیتی واگذار کرد. یونایتد در نیمه نخست نمایش بدی نداشت و 2-1 بازنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم سیتی تیم برتر میدان بود و اجازه نفس کشیدن به شیاطین سرخ نداد.
 

1696840

 

روی کین اسطوره منچستریونایتد در استودیوی اسکای اسپورتس شدیدا ناراحت بود و در توصیف بازی یونایتد گفت:« بدترین چیزی که می‌توان در مورد یونایتد گفت این است که آن‌ها تسلیم شدند. چنین چیزی به واقع نابخشودنی است. می‌دانم که یونایتد در سالیان اخیر در این ورزشگاه خوب کار کرده است ولی امروز ما شاهد تمامی کاستی‌های یونایتد بودیم. منچسترسیتی در نیمه دوم خیلی خوب بود ولی روش های مختلفی برای شکست خوردن در یک بازی وجود دارد. ما تیمی رادیدیم (یونایتد) که عملکرد لازم را نداشت و بازیکنان به سمت دروازه خودی نمی‌دویدند. آن‌ها از دویدن دست کشیدند و تسلیم شدند. این برای من قابل درک نیست و شرم بر آنها باد.»

 

1696838

 

اسکای مک تامینای هافبک اسکاتلندی منچستر و محصول آکادمی باشگاه که در میدان بود و او هم نمایش خوبی نداشت، در واکنش به اظهارات تند کین به خبرنگاران گفت:« هر کسی این حق را دارد تا نظرش را بیان کند و من هم معتقدم این بی نهایت ناامیدکننده است اگر کسی در مورد ما اینچنین فکر می کند. البته من باید برنامه را تماشا کنم و زبان بدن و از این قبیل چیزها را ببینم تا قضاوت درست تری داشته باشم ولی در هر صورت شنیدن چنین انتقادی دردناک است. خیلی ساده بگویم، وقتی در نیمه دوم به تیمی مثل سیتی آن همه زمان و فضا بدهید، واضح است که به سختی تنبیه خواهید شد. سیتی تیم فوق العاده ای است و در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند.»

دیدگاه‌ها