کد خبر : 1814189 | 16 اسفند 1400 ساعت 18:39 | 28.7K بازدید | 14 دیدگاه

روی کین:

غیبت رونالدو به‌خاطر مصدومیت؟ یک‌جای کار می‌لنگد

روی کین اسطوره منچستر باور ندارد که دلیل غیبت رونالدو برابر سیتی مصدومیت بوده باشد.

غیبت رونالدو به‌خاطر مصدومیت؟ یک‌جای کار می‌لنگد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و هنگام حضور بازیکنان منچستریونایتد در هتل لوری برای دیدار مقابل منچسترسیتی اثری از کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی دیده نشد تا شایعات در مورد غیبت این دو بازیکن در دربی منچستر قوت گیرد. کمی بعد نشریه اتلتیک مدعی شد غیبت کریستیانو رونالدو در لیست، دلیل فنی نداشته و این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی و به صلاح‌دید رالف رانگنیک این دیدار را از دست داده است.

 

1694609


رالف رانگینک، سرمربی منچستر پس از بازی اعلام کرد که به تصمیم کادر پزشکی تیمش اعتماد کرده و از رونالدو به دلیل مصدومیت در این بازی استفاده نکرده است. 
با این حال بسیاری معتقد بودند که این بازیکن به دلایل فنی از فهرست یونایتد خط خورده و عدم حضور او در هتل و سفرش به پرتغال نیز به این شایعات دامن زد. 
امروز کاتیا آویرو، خواهر رونالدو پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن اعلام شده رونالدو برای این بازی مصدوم نبود و کنار گذاشتن او از فهرست تصمیمی بوده که سرمربی آلمانی گرفته است. 
 

1696854

روی کین اسطوره منچستر هم به این مصدومیت مشکوک است. او به اسکای اسپورتس گفت:« از غیبت رونالدو شگفت‌زده شدم و به خصوص اینکه دلیل، مصدومیت لگن عنوان شده است. معتقدم موضوع فراتر از اینهاست. مربی می‌گوید رونالدو از ناحیه لگن مصدوم بود و به پزشکان اعتماد کرده؟ ما در مورد رونالدو حرف می‌زنیم که مثل یک ماشین است و بسیار به ندرت مصدوم می شود. یک جای کار ایراد دارد، اینطور نیست؟ نمی دانم تا چه اندازه با من موافقید.» 

دیدگاه‌ها