کد خبر : 1814205 | 16 اسفند 1400 ساعت 16:37 | 43.3K بازدید | 5 دیدگاه

کیانی تاکتیک قدیمی را تکرار کرد؛

تعویض فوری کاپیتان ‌داخل زمین (عکس)

کاپیتان تراکتور در یک اقدام جالب برای روحیه دادن به هم‌تیمی‌اش، بازوبند کاپیتانی را در جریان بازی به او اهدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روز گذشته در حالی مقابل شهرخودرو به نتیجه مساوی بدون گل رسید که شانس باز کردن دروازه حریف از روی نقطه پنالتی در نیمه اول را داشت؛ بهزادی با تشخیص درست جهت ضربه عباس زاده، ضربه پنالتی تراکتوری ها را مهار کرد و در ریباند هم اجازه گلزنی به آنها نداد.

محمد عباس زاده در بازی قبلی مقابل سپاهان یک گل زده و یک پاس گل داده بود؛ او مقابل شهرخودرو در شرایطی پشت توپ ایستاد که تک گل پیروزی بخش تیمش در بازی رفت مقابل حریف مشهدی را هم زده بود. با از دست دادن این فرصت طلایی، شاهد حسرت و افسوی مهاجم تراکتوری ها بودیم.

مهدی کیانی، کاپیتان سرخ پوشان برای اینکه روحیه هم تیمی اش را برگرداند و او را از حال و هوای خراب کردن پنالتی خارج کند، بازوبند کاپیتانی را از بازوی خود باز کرده و به بازوی هم تیمی اش بست؛ به این ترتیب شاهد یک تعویض فوری کاپیتان در داخل زمین بودیم که مهدی کیانی پیش از این هم سابقه انجام آن را داشت.

1696913

بازوبند کاپیتانی تراکتور به تصمیم کاپیتان این تیم بعد خراب کردن پنالتی به عباس زاده سپرده شد تا این بازیکن روحیه از دست رفته اش را بازیابد.

آذر ماه سال 95 و در جریان بازی استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی، محمدرضا اخباری مرتکب یک اشتباه بزرگ شد که طی آن کاوه رضایی موفق به باز کردن دروازه او شد. در بین دو نیمه آن دیدار هم مهدی کیانی برای روحیه دادن به دروازه بان تیمش، بازوبند کاپیتانی را به او اهدا کرده بود. تراکتور در نیمه دوم آن دیدار دو گل زد و استقلال را شکست داد و اخباری هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

1696912

دیدگاه‌ها