کد خبر : 1814207 | 16 اسفند 1400 ساعت 16:48 | 35.2K بازدید | 13 دیدگاه

عملکرد موثری که دیده نشد؛

پنالتی سه امتیازی استقلال به نام این هافبک تبریزی

سعید مهری می‌توانست نقش گلزن و گلساز استقلال را هم داشته باشد اما در نهایت به‌عنوان بازیکنی مطرح شد که پنالتی منجر به گل پیروزی‌بخش را کسب کرده است.

پنالتی سه امتیازی استقلال به نام این هافبک تبریزی

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری یکی از هافبک‌های خوش نقش فوتبال ایران است که در پست بازیکن مرکزی و تدافعی در خط میانی بازی‌های درخشانی را با پیراهن ماشین‌سازی و تراکتور انجام داد اما از زمان پیوستن به استقلال، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. بازیکنی که پیراهن شماره هشت آبی‌پوشان را در اختیار دارد و روز گذشته نیز یک نیمه فرصت نمایش توانایی اش را پیدا کرد.

پس از مصدومیت محمد دانشگر بود که استقلال نیمه دوم را با حضور مهری در خط هافبک آغاز کرد و تنها دو دقیقه پس از شروع بازی بود که او می‌توانست یک توپ برگشتی را تبدیل به گل کند اما ضربه اش از پشت محوطه جریمه به بدن مدافع گل گهر خورد و بلوکه شد.

چند دقیقه مهری روی خط محوطه جریمه گل گهر توپ را از مخمصه خارج کرد و به خوبی صاحب آن شد و در حالی که شاید بازیکنان حریف انتظار داشتند که پاس رو به عقب بدهد، با یک پاس کلیدی، یامگا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مهاجم گلزن آبی‌ها نتوانست ضربه نهایی را بزند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

با این حال پس از دو بدشانسی، نوبت به این رسید که مهری اثر خود را در پیروزی استقلال بگذارد. در دقیقه 85 او توپ را با ران پا کنترل کرد و با یک شوت سرضرب توپ را به سمت دروازه حریف فرستاد اما این ضربه در میانه راه به دست علیزاده برخورد کرد و در حالی که بیژن حیدری به نظر صحنه را ندیده بود، مهری به همراه دیگر بازیکنان استقلال به سمت داور رفتند تا او را برای گرفتن پنالتی مجاب کنند.

1696922

در حالی که می‌رفت در این صحنه او با یک بد بیاری دیگر نتواند نقش موثر خود را ایفا کند اما کمک داور به حیدری اطلاع داد که توپ با دست برخورد کرده و به این شکل پنالتی گرفته شد تا یامگا گل دوم را بزند و سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.

سعید مهری که می‌تواند نقش هافبک دفاعی را در تیم فرهاد مجیدی ایفا کند، حالا با این عملکرد قابل قبول، باید امیدوار باشد که فرصت بیشتری را از سوی فرهاد مجیدی متوجه خود ببیند و شاید در راه قهرمانی آبی‌ها، بیشتر به میدان برود و در استقلال هم ماندگار شود.

دیدگاه‌ها