کد خبر : 1814209 | 16 اسفند 1400 ساعت 16:47 | 5K بازدید | 5 دیدگاه

اینتر بهترین تیم ایتالیاست

فابینیو: مردم از لیورپول چهارگانه را می‌خواهند

هافبک برزیلی لیورپول می‌گوید خیلی به چهارگانه فکر نمی‌کند ولی هیجان و اشتیاق هواداران را درک می‌کند.

فابینیو: مردم از لیورپول چهارگانه را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در زمین خود میزبان اینتر از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت در سن سیرو با برتری 0-2 قرمزها همراه شد و این تیم شانس بالاتری برای صعود دارد.

1696919

 

فابینیو هافبک دفاعی برزیلی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« از نظر من اینتر بهترین تیم ایتالیا در دو سه سال اخیر است و واقعا فوتبال خوبی بازی می کنند. در بازی رفت هم بهتر از ما بودند ولی ما در گلزنی موفق تر عمل کردیم. تیم های بزرگ در چنین بازی هایی با استفاده از شانس های گلزنی خود برنده می شوند. این کاری بود که ما در زمین اینتر انجام دادیم.»

فابینیو که در فصل جاری و به خصوص با شروع سال 2022 در امر گلزنی عالی کار کرده و 6 گل زده، در مورد این مساله گفت:« تفاوت در اینجاست که حالا من بیشتر به محوطه جریمه حریفان می آیم و از سوی مربی به من آزادی عمل بیشتری برای شرکت در حملات داده شده است. قبل از آن من آخرین مهره دفاعی تیم برای جلوگیری از ضدحملات حریف بودیم. خوشحالم از اعتماد مربی و واقعیت این است که خودم هم نمی دانستم در گلزنی می توانم خوب عمل کنم.»

احتمال فتح 4 گانه:« قهرمانی جام اتحادیه برای ما مهم بود و این اولین جام فصل محسوب می شد. پیروزی در ضربات پنالتی هم هیجان را بیشتر کرد و برای همه قهرمانی خاصی شد. وقتی یک جام می برید، طبعا برای قهرمانی های بعدی هم انگیزه مضاعف پیدا می کنید. طبیعی است مردم از لیورپول انتظار فتح 4گانه را داشته باشند ولی من خیلی به این قضیه فکر نمی کنم. بازی به بازی و جام به جام پیش خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها