کد خبر : 1814203 | 16 اسفند 1400 ساعت 16:25 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: صعود نکرده‌ایم؛ اینتر توریستی به لیورپول نمی‌آید

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است صعودشان به دور بعد لیگ قهرمانان مسجل نشده است.

کلوپ: صعود نکرده‌ایم؛ اینتر توریستی به لیورپول نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این روزها روی دور پیروزی قرار دارد و پس از فتح جام اتحادیه و پیروزی بر وستهام در لیگ، خود را مهیای بازی برگشت برابر اینتر در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان می کند. بازی رفت سه هفته پیش در میلان با برتری 0-2 قرمزها همراه بود.

 

1696255

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« تیاگو، فیرمینو و جوئل ماتیپ همگی دیروز به طور کامل تمرین کردند. باید ببینیم آنها چه واکنشی نشان خواهند داد. تیاگو فقط یک هفته و جوئل نیز ۳ تا ۴ روز از میادین دور بودند. فیرمینو دیروز اولین جلسه تمرینی‌اش را پشت سر گذاشت. شاید منطقی باشد که چند روز دیگر به او فرصت بدهیم اما همه آنها در تمرینات حضور داشتند.»

برتری 0-2 بازی رفت:« بارها شده تیمی توانسته شکست 2-0 خانگی را در بازی برگشت جبران کند. در چنین بازی های جذفی رفت و برگشت، هرگز نباید به نتیجه بازی رفت اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت مسیرتان را اشتباه رفته اید. نتیجه بسیار فراتر از انتظارمان بود و یک بازی سخت دیگر در انتظارمان است.»

اینتر:« واقعا تیم خوبی هستند و اینجا به عنوان توریست حاضر نخواهند شد. می دانم که اینتر حمله خواهد کرد و خواهید دید چه برنامه ای برای این دیدار داریم.»

 

1696933

 

تقویم فشرده و 5 تعویض در بازی:« ما یکشنبه، چهارشنبه و شنبه بازی کرده ایم و حالا سه شنبه بازی با اینتر را داریم. تقویمی وحشتناک که در دست ما نیست و نمی توان تغییرش داد. قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت و اینکه می توان در لیگ قهرمانان 5 تعویض انجام داد، نکته ای مثبت است. نمی دانم چرا در لیگ برتر چنین اجازه ای نمی دهند. در انگلیس باید به این درک برسند که محافظت از بازیکنان و سلامتی شان بسیار مهم است.»»

ناراحتی صلاح از تعویض در بازی با وستهام:« هر بازیکنی ناراحت می شود. هدف این بود که صلاح برای بازی با اینتر بیشتر استراحت کند. می دانم او خوب دفاع می کرد، بی تاب گل بود و در ضدحملات نیروی مهمی محسوب می شد ولی می خواستم بازیکنی تازه نفس به زمین بفرستم.»

واکنش به اظهارنظر گواردیولا در مورد دشوار بودن رقابت با لیورپول کلوپ:« بله، می‌توانم همین را در مورد سیتی هم بگویم. سیتی حریف سرسختی است و من قبلا در بایرن با پپ روبه‌رو شده ام که آن هم رقابت آسانی نبود. ما در چند سال اخیر همدیگر را تا روز آخر تحت فشار گذاشته ایم. قبلا هم گفته ام که اگر ما نبودیم، سیتی در چند سال گذشته در ماه فوریه قهرمانی اش مسجل می شد و اگر سیتی نبود شرایط برای ما اینچنین می شد. البته امسال چلسی هم عالی کار کرده است.»

دیدگاه‌ها