کد خبر : 1814245 | 16 اسفند 1400 ساعت 21:10 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

تنش بزرگ استقلال - گل‌گهر از این صحنه

از هندبال تا جنگ خیابانی در پیست آزادی

کم مانده بود چالش به‌وجود آمده بین سرمربی استقلال و بازیکن گل‌گهر به اتفاقی ناگوار تبدیل شود.

از هندبال تا جنگ خیابانی در پیست آزادی

به گزارش ورزش سه، "حاشیه" بخش جدانشدنی تقابل‌های مجیدی و قلعه‌نویی در جایگاه سرمربی است. مسابقه‌‌ دیروز استقلال و گل‌گهر هم تعارضی با جمله‌ی قبل نداشت. دیداری که 10 دقیقه‌ پایانی‌اش به اندازه‌ای پرحادثه دنبال شد که جنجال نیمه‌‌ اول به فراموشی سپرده شود.
بلافاصله بعد از خراب شدن پنالتی سعید صادقی، روی یک رفت و برگشت توپ به اوت رفت که بیژن حیدری دستش را به سمت دروازه‌ استقلال گرفت تا پرتاب اوت به نفع این تیم را اعلام کند. موضوعی که باعث شد فرهاد مجیدی به‌شدت برافروخته شده و توپ را در دستش بگیرد. در همین حین که مجیدی با گرفتن توپ به داور اعتراض می‌کرد، خانزاده مدافع گل‌گهر سعی داشت با شروع مجددی سریع، فشار حملات گل‌گهر را روی دروازه‌ استقلال حفظ کند. 

1696974
در نقطه‌‌ مقابل اما یک پرتاب اوت نمی‌توانست تصمیمی باشد که مجیدی به آن صورت نسبت به آن اعتراض کند. سرمربی آبی‌ها هم دوست داشت با این اعتراض و نگه داشتن توپ جو روانی بازی را به سمت تیم خودش برگرداند. همین تضاد منافع بین مجیدی و خانزاده باعث شد تا صحنه‌ای عجیب بین این دو نفر، در کسری از ثانیه ورزشگاه ساکت آزادی را به میدان جنگ تبدیل کند!
خانزاده که می‌خواست به هر نحو ممکن توپ را از مجیدی بگیرد، با فرهاد دچار برخورد و مشاجره‌ لفظی شد. اتفاقی که با واکنشی هوشمندانه از مجیدی همراه بود و سرمربی استقلال خیلی سریع رویش را از سمت خانزاده برگرداند‌. اما نیمکت‌نشینان استقلال اصلا تحمل دیدن این صحنه را نداشتند. 

1696971
اگر از "بالاخواهی" برادرانه‌ فرزاد برای فرهاد و یورش سریع‌السیرش به سمت خانزاده و رگه‌های هیجانی و قابل پیش‌بینی غلامپور بگذریم، حضور بازیکنان ذخیره‌ استقلال در این درگیری جالب توجه بود. رضا آذری و علیرضا رضایی خیلی سریع خودشان را به خانزاده رساندند و قصد داشتند شخصا نسبت به او واکنش نشان دهند. 
در آن سمت اما میلاد زکی‌پور که سابقه‌ بازی برای فرهاد و استقلال را دارد، سعی داشت با میانجیگری بین مجیدی و خانزاده به غائله فیصله بدهد. اتفاقی که به کمک بیژن طاهری و داور چهارم بازی رقم خورد و با ورود نیمکت‌نشینان گل‌گهر شاهد پایان یافتن درگیری بودیم. 
در پایان بازی هم الهویی، مربی گل گهر در این مورد توضیح داد که قلعه‌نویی خانزاده را موظف به عذرخواهی از سرمربی استقلال کرده بود.
اگرچه چالش بین سرمربی و بازیکن حریف در زمین فوتبال اتفاق بی‌سابقه‌ای نیست، ولی درگیری دیروز خانزاده و مجیدی قطعا ریشه در اتفاقات بازی رفت هم داشته است. موضوعی که شاید بتوان آن را با هیجانات لحظه‌ای و بالا بودن فشار بازی توجیه کرد، اما بدیهی است که نه نگه داشتن توپ توسط مجیدی اقدامی قابل دفاع بود، نه درگیر شدن خانزاده به‌عنوان یک بازیکن با سرمربی حریف که در جایگاهی متفاوت از او قرار دارد.

1696972
هرچند خانزاده در سکانس پایانی این اپیزود جنجالی از بازی دیروز استقلال، از سرمربی آبی‌ها معذرت‌خواهی کرد، اما مصاحبه‌ی بعد از بازی او و رجزخوانی‌هایی که انجام داد، احتمالا با ورود تماشاگران در بازی‌های فصل بعد برای او دردسرساز خواهد شد.

1696973

دیدگاه‌ها