کد خبر : 1814259 | 16 اسفند 1400 ساعت 22:22 | 20.3K بازدید | 7 دیدگاه

روایت جالب آنلکا از دوران حضور در رئال مادرید

نیکولاس آنلکا، ستاره فرانسوی و سابق رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را در مورد دوران حضور خود در این تیم مطرح کرد.

روایت جالب آنلکا از دوران حضور در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک دوره حضور موفق در آرسنال نیکولاس آنلکا مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و در سال 1999 به این تیم ملحق شد. با این حال دوران حضور ستاره فرانسوی در سانتیاگو برنابئو خیلی به طول نینجامید و این بازیکن بعد از تنها یک فصل، لوس بلانکوس را ترک کرد.

آنلکا حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را درباره دوران حضور خود در رئال مادرید مطرح کرده است. او گفت: "وقتی برای باشگاهی مانند رئال مادرید که بزرگ‌ترین باشگاه جهان و موفق‌ترین در لیگ قهرمانان اروپا است؛ بازی می‌کنید، هرگز آسان نیست. در اوج فوتبال اروپا بودن، اینکه بتوانم با پوشیدن آن پیراهن با بهترین‌های جهان بازی کنم، چیز خاصی بود. بله شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت، اما هنوز هم خاطره‌ای مثبت است زیرا در نهایت، ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم."

 

1696994

 

آنلکا در ادامه گفت: "در رئال مادرید حتما باید در هر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشید. از نظر ذهنی سخت است. هر روز چهره شما در روزنامه‌ها منتشر می‌شود. وقتی به این باشگاه می‌رسید، شرایط بسیار دشوار است اما این بخشی از وظیفه یک فوتبالیست است که می‌خواهد موفق شود. همچنین فشار بسیار زیادی از سوی هواداران وجود دارد. شما احساس می‌کنید این باشگاهی است که به بردن عادت کرده است. این‌که باید در هر بازی، بهترین عملکرد را داشته باشید و این موضوع یک نیاز 200 درصدی محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها