کد خبر : 1814265 | 16 اسفند 1400 ساعت 23:07 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

انتقاد عضو هیئت مدیره پرسپولیس از قرارداد با کارگزار

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید با واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال بخش عمده مشکلات تلنبار شده دو باشگاه حل خواهد شد.

انتقاد عضو هیئت مدیره پرسپولیس از قرارداد با کارگزار

به گزارش ورزش سه، سید مجید پوراحمدی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در حاشیه جشن ملی واگذاری سهام سرخابی‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: فرآیندهای انجام واگذاری چندین ماه به‌صورت فشرده در مجموعه وزارت اقتصاد و مجموعه وزارت ورزش انجام شد. این جشن شروع یک حرکت است و انشاالله از فردا و با اتمام پذیره‌نویسی ما شاهد یک شرایط جدید در سبک مدیریتی این دو باشگاه باشیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر به تحقق درآمدزایی برای دو باشگاه از این طریق امیدوار هستند عنوان کرد: روشی که مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری برنامه ریزی کرده‌اند یک روش بسیار خوب، مدرن و اقتصادی بود. این دو باشگاه مشکلات اقتصادی خودشان را داشتند؛ گرفتاری‌ها و مشکلات مالی که در طول سال‌های گذشته تلنبار و باعث شده بود که بعضی از برنامه ریزی‌ها محقق نشود مثل بعضی از خریدها، فعالیت‌های مدیریتی و ..؛ روش برنامه ریزی شده تحت‌عنوان افزایش سرمایه و بعد فروش و برگشت این فروش به خود باشگاه‌ها روشی است که همزمان می‌تواند مشکلات سنواتی این دو باشگاه را حل کند و هواداران را به سهامدار باشگاه تبدیل می‌کند و بخش زیادی از مشکلات تلنبار شده انشاالله در این گام برطرف می‌شود.

پوراحمدی افزود: تلاش ما در هیئت مدیره این است که اگر این آورده‌ها به باشگاه‌ها واریز شد، همه اینها را به یک مدیریت تحت‌عنوان باشگاه‌داری حرفه‌ای به سمتی ببریم که همزمان یک تولید ثروت و تولید درآمد جدید هم باشد و طوری نشود که این مبلغ بیاید و با سمت پرداخت برخی از بدهی‌ها و مسائل سنواتی برود. در حال برنامه ریزی هستیم که انشاالله به شرایطی تبدیل شود که آینده این باشگاه را هم تضمین کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص حواشی که پیرامون قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزارش وجود دارد توضیح داد: قراردادی که با کارگزار بسته شده نکاتی دارد که ما هم چندین بار در هیئت مدیره درباره آن بحث کرده‌ایم. البته تلاش کارگزار این است که بتواند به تعهداتش عمل کند و فعالیت هم در این زمینه دارد اما نکته این است که نحوه بسته شدن قرارداد به گونه‌ای است که شاید منافع و مصالح باشگاه خوب دیده نشده است. الان با توجه به شرایط جدید ممکن است که در آینده به گونه‌ای باشد که با قراردادهای قوی‌تر و بهتر، منافع بیشتری ایجاد شود؛ منتها این مسائل وجود دارد و چندین بار هم درباره آن بحث شد. انشاالله بتوانیم در نهایت همه این موارد را به نفع باشگاه کنیم. تلاشمان این است اما چون هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم؛ فعلا روی آن کار می‌کنیم.

او در پایان در واکنش به اینکه قرارداد برخی بازیکنان به‌زودی به پایان می‌رسد گفت: ما در هیئت‌مدیره تقسیم کار کرده‌ایم. مسائل مربوط به تیم، بازیکنان و قرارداد آنها توسط خود مدیرعامل صحبت می‌شود. برای اینکه یک هم‌صدایی وجود داشته باشد؛ در این حوزه خود مدیرعامل صحبت می‌کنند.

دیدگاه‌ها