کد خبر : 1814268 | 16 اسفند 1400 ساعت 23:30 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

اخطار مانچینی؛ ۱۰ روز بسیار سخت در انتظار ماست

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد که آتزوری کار دشواری برای صعود به جام جهانی پیش رو خواهد داشت.

اخطار مانچینی؛ ۱۰ روز بسیار سخت در انتظار ماست

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت‌های یورو در کمال ناباوری نتوانست به شکل مستقیم به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند چرا که شاگردان روبرتو مانچینی در گروه خود پایین‌تر از سوئیس قرار گرفتند. حالا آتزوری باید در رقابت‌های پلی‌آف حضور پیدا کند و کار بسیار دشوار را برای صعود به جام جهانی پیش رو خواهد داشت.

تیم ملی ایتالیا در مرحله اول پلی‌آف باید به مصرف مقدونیه شمالی برود. در صورت پیروزی در این مسابقه، شاگردان روبرتو مانچینی با برنده بازی بین دو تیم ترکیه و پرتغال دیدار خواهند کرد. این بدان معناست که آتزوری برای رسیدن به قطر باید دو بازی بسیار حیاتی و سخت را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

1664410

 

روبرتو مانچینی تاکید کرده که ایتالیا کار دشواری برای رسیدن به جام جهانی، پیش رو دارد. سرمربی آتزوری در این‌باره گفت: "اتفاقات پیچیده‌ای روبه‌روی ما خواهد بود. با این حال می‌دانیم که کیفیت صعود به جام جهانی را داریم. بازی اول شاید سخت‌تر باشد اما در کنار هواداران‌مان در پالرمو بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم این باعث می‌شود که شرایط بهتر پیش برود. من به بچه‌ها اطمینان دارم و خوشبین هستم اما می‌دانم که 10 روز بسیار سخت در انتظار ماست. من باید بازیکنان را ارزیابی کنم و در این مقطع از فصل مهم است که در فرم خوبی باشیم. البته بازیکنان در آمادگی 100 درصدی نخواهند بود و این هم باید در نظر گرفته شود."

دیدگاه‌ها