کد خبر : 1814271 | 17 اسفند 1400 ساعت 00:07 | 54.5K بازدید | 34 دیدگاه

فردا، ثبت قرارداد مدافع برزیلی

بیانیه رسمی استقلال؛ سیلوا مشکلی آیین‌نامه‌ای ندارد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که رافائل سیلوا مدافع برزیلی مشکلی برای عقد قرارداد با آبی‌پوشان ندارد.

بیانیه رسمی استقلال؛ سیلوا مشکلی آیین‌نامه‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مدافع آزاد بود که در این میان نیز مذاکراتی با گزینه‌های مختلف صورت گرفت تا بالاخره رافائل سیلوا مدافع سابق الفیصلی عربستان چند روز پیش برای عقد قرارداد با آبی‌ها وارد ایران شد.

به محض رسانه‌ای شدن حضور سیلوا در ایران، برخی شایعات مبنی بر اینکه جذب این بازیکن از لحاظ آیین‌نامه بازیکن خارجی دچار مشکل است؛ مطرح شد. پس از بررسی دقیق ضوابط و دستورالعمل جذب مربی و بازیکن خارجی، مشخص گردید که سیلوا شروط تعیین شده برای حضور در لیگ ایران را داراست و مشکلی برای عقد قرارداد با او وجود ندارد.

با این وجود، تأخیر در زمان اعلام رسمی امضای قرارداد با این بازیکن سبب شد تا شایعات جدیدی در این خصوص به‌وجود آمده و باعث نگرانی هواداران استقلال شود.

این گمانه زنی‌ها باعث شد تا باشگاه استقلال به‌صورت رسمی وارد عمل شده و اطلاعیه‌ای را در این زمینه صادر کند. در متن بیانیه آبی‌پوشان آمده است:

هیچ منعی برای عقد قرارداد رافائل سیلوا طبق دستورالعمل جذب بازیکن خارجی وجود ندارد. تست پزشکی این بازیکن انجام شده و قرارداد مدافع برزیلی با باشگاه استقلال فردا نهایی خواهد شد.

بدین‌ترتیب قرارداد رافائل سیلوا و استقلال فردا به امضا خواهد رسید و این بازیکن ممکن است در بازی برابر صنعت نفت نیز به میدان برود.

دیدگاه‌ها