کد خبر : 1814276 | 17 اسفند 1400 ساعت 09:26 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: کسب سهمیه CL برای ما مثل قهرمانی است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اهمیت بسیاری برای این تیم دارد.

کونته: کسب سهمیه CL برای ما مثل قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-5 شکست دهد. 
تاتنهام در هفته‌های اخیر روزهای دشواری را پشت سر گذاشته و کونته حتی حرف از جدایی زودهنگام از این تیم زده بود، هرچند پس از آن مدعی شد که این استراتژی او برای شوک دادن به بازیکنان بوده اما در هر حال موفق شد برابر اورتون بحران‌زده شرایط خود را بهبود ببخشد. 
کونته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما هنوز 12 بازی دیگر داریم و من اولین کسی هستم که باید مسئولیت این تیم را بپذیرم. من دوست ندارم فقط درباره لیگ قهرمانان حرف بزنم چون بلندپروازی من بازی برای فتح جام است اما این فصل اگر در بین چهار تیم صدر جدول باشیم انگار قهرمان لیگ شده‌ایم.»

 

1694142


این مربی ایتالیایی سپس به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت و اظهار داشت:« من برای بازیکنانم خوشحال هستم. تلاش زیادی که انجام دادیم در حال ثمر دادن است. این تیم بسیار پیشرفت کرده است. ما فضای بسیاری داریم که به این پیشرفت ادامه دهیم.»
سرمربی تاتنهام همچنین مدعی شد که تیمش قصد دارد نهایت تلاشش را برای حضور در بین تیم‌های صدر جدولی به کار بگیرد:« این نتایج کافی نیست. بازیکنان و من می‌خواهیم در جریان رقابت باشیم و به صدر جدول برسیم. ما باید این مسئولیت را بپذیریم و در 12 بازی باقی مانده تمام تلاشمان را به کار بگیریم. خواهیم دید که در نهایت در چه جایگاهی قرار می‌گیریم.»
تاتنهام با کسب سه امتیاز این بازی با 45 امتیاز از 26 بازی در رده هفتم جای گرفت اما آنها دو بازی کمتر از منچستریونایتد و وستهام دارند که بالاتر از آنها ایستاده‌اند و این شانس را دارند که خودشان را به آرسنال در رده چهارم نزدیک کنند.

دیدگاه‌ها